Nokia oplader fra 6210 på f.eks. 8310?
Fra : Rasmus Haslund

Dato : 03-05-03 11:22

Hej!

Jeg har pt. en Nokia 6210 med en orginal hurtig lader.

Spørgsmålet er så, hvis jeg køber en 8310 i stedet kan jeg så stadig bruge
hurtig laderen? eller skal jeg ud og købe en ny igen?

På forhånd tak
-Rasmus

Fra : JMo.

Dato : 03-05-03 17:28

"Rasmus Haslund" <spam@warchalking.dk> wrote in

> Jeg har pt. en Nokia 6210 med en orginal hurtig lader.

En ACP-8E (eller U/X) ??

> Spørgsmålet er så, hvis jeg køber en 8310 i stedet kan jeg så stadig
> bruge hurtig laderen? eller skal jeg ud og købe en ny igen?

Hvis det er 8'eren så kan du sagtens. Jeg mener også ACP-9E/U/X kan, men er
ikke 100% sikker. Jeg skal dog gerne tjekke det op for dig - i så fald, så
kast lige en hurtig post i gruppen...

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 03-05-03 17:39

> [...]

er
> ikke 100% sikker. Jeg skal dog gerne tjekke det op for dig - i så fald, så

Tak

Der står ACP-9E på den - hvis du vil checke det ville det være værdsat

Fra : JMo.

Dato : 03-05-03 17:54

> Der står ACP-9E på den - hvis du vil checke det ville det være værdsat

Hmm.. De lister jeg lige har herhjemme siger alle at den *ikke* passer. Men
pøv at sæt telefonen til - hvis den siger "Oplader ikke" - ja så virker det
ikke...

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 03-05-03 18:06

> [...]
Men
> pøv at sæt telefonen til - hvis den siger "Oplader ikke" - ja så virker

Okay, hvis jeg forstår dig ret så siger du altså at hvis den går igang med
at oplade så er der ingen problemer?

Fra : JMo.

Dato : 03-05-03 19:02

> Okay, hvis jeg forstår dig ret så siger du altså at hvis den går igang
> med at oplade så er der ingen problemer?

Præcis.