OT: Ubesvaret opkald fra +31*?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 03-05-03 00:08

Hej alle, sorry hvis dette er OT men ...

Jeg har haft min Nokia 6310i på lydløs hele dagen, og da jeg kiggede her
i aften var der 4 ubesvarede opkald.

Fra +39011502702

Hmm, det eneste jeg har kunnet finde ud af er, at +31 vist er Italien.
Er der nogen der kan finde ud af deres "Yellow/White-pages" dernede og
fortælle mig hvem der prøver at ringe til mig?

Mojn, Thomas

--
A new survey claims that 84% of men fantasize about
sex with two women.

Fra : Peter

Dato : 03-05-03 00:22

"Thomas Boelskifte" <transporterroom1@boelskifte.dk> skrev i

> Fra +39011502702

Iflg.
http://www.info412.it/ris_danumero.jhtml?CG_Prefisso=011&CG_Numtel=502702&CG_TipoRich=NUM

CHIAROTTINO ALBERTO
75, V. VESPUCCI 10100
TORINO TO
Tel. 011502702

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 04-05-03 01:01

Peter <peter_usenet4@remove-hotmail.com> wrote:

> "Thomas Boelskifte" <transporterroom1@boelskifte.dk> skrev i

> [...]

Hmm, jeg er sikker på Alberto er en flink fyr, men hvad han vil med mig
ved jeg ikke Tak for hjælpen Peter

Mojn, Thomas

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 06-05-03 02:16

"Thomas Boelskifte" <transporterroom1@boelskifte.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg er sikker på Alberto er en flink fyr, men hvad han vil med mig
> ved jeg ikke Tak for hjælpen Peter

Kunne han havde fået forkert nummer ved et tilfælde?

Har måske ringet til et nummer i Danmark og ramte forkert så han fik fat i
dig?
Eller han ville ringe til et nummer i Italien og så gik det helt galt med
tasterne LOL?

Det må vist stå hen i det uvisse.

Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.