En advarelse Myk M unlock !!
Fra : Bandit

Dato : 01-05-03 16:05

Jeg har her for nyligt lavet en bytte handel med Myk M unlock. Han havde en
5210 som havde defekt mic ,men ellers virkede alt sagde han. vi blev enige
om at han fik en 3310 og en 3330 af mig for hans 5210 + at han ville sende
en mic som virkede med. Men da telefonen kom var der ingen mic med :( Jeg
fik kontaktede ham og han sendte en mic ,som jeg havde et par dage efter, da
jeg havde skiftede den mic virkede telefonen ikke, da kontaktede jeg ham
igen og sagde at jeg ville have at den handel gik tilbage, da han jo havde
sendt mig noget som slet ikke virkede. men det kunne ikke lade sig gøre da
han ikke lå inde med "mine" telefoner mere.

Jeg mailede ham igen for at høre hvad han så havde tænkt sig, og siden har
jeg intet hørt for den platmager.

Den ene af de telefoner jeg byttede var min datters,så nu står hun uden
mobiltelefon pga af hendes far måske har været lidt for naiv og at der
findes sådan nogle personer som nyk M Unlock som iøvrigt hedder brian
Sørensen.
Brian har tidliger haft mobil forretning og jeg kan se at han har gjort lidt
handler her i gruppen,så til jer som har tænkt jer at handle med ham,så
tænkt jer lige godt om inden i hopper ud i det.

Iøverigt kan jeg nævne at han bor på denne adr
Brian Sørensen
Østermøllevej 1
7900 Nykøbing Mors
mobil : 40402050

Kenneth

Fra : Salg

Dato : 01-05-03 16:29

Det er ikke for at blande mig, men det er ulovligt at hænge andre ud med
navn og adr.
Skriv til ham at du vil lade en andel lave den også send regningen til ham.
Måske hjælper det.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-05-03 16:35

En der kalder sig "Salg" skrev:

>Det er ikke for at blande mig, men det er ulovligt at hænge andre ud med
>navn og adr.

Kilde?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

Nu også remote unlocking af nyere Nokia-telefoner.

Fra : Bandit

Dato : 01-05-03 16:36

Det er muligt at det ikke er lovligt ! men måske kan det holde brian fra at
handle herinde. Og hvis han har et problem med at jeg har skrevet hans navn
og adr her,så må han jo kontakte mig.

Fra : Christian Thomsen

Dato : 01-05-03 18:01

Jeg siger da tak for advarslen..

Vil overveje en ekstra gang, hvis det er ham der står som sælger af et
produkt..

ThomZen

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 01-05-03 19:18

Ja det er da trist nogle folk ikke er "ærlige" handelmænd..
Tak for tippet...

Fra : 6400 sønderborg

Dato : 01-05-03 16:34

For mit vedkommende kan jeg kun sige, at der ikke har været problemer med
Brian Sørensen - har handlet en 4-5 gange.

/ole

Fra : elvis

Dato : 01-05-03 19:57

Heller ingen problemer her.

mvh elvis

Fra : Jimmy

Dato : 01-05-03 19:01

> [...]
> om at han fik en 3310 og en 3330 af mig for hans 5210 + at han ville sende

Har du de resterende mails?
I dem, som han har sendt står der intet om to telefoner eller ekstra
mikrofon.

> Men da telefonen kom var der ingen mic med :( Jeg
> fik kontaktede ham og han sendte en mic ,som jeg havde et par dage efter,
da
> jeg havde skiftede den mic virkede telefonen ikke,

Hvordan kan vi vide, at du skiftede mikrofonen korrekt?

> [...]
> sendt mig noget som slet ikke virkede. men det kunne ikke lade sig gøre da
> han ikke lå inde med "mine" telefoner mere.

Jeg synes du skulle få et autoriseret værksted til at kigge på den inden du
beslutter dig for at hænge ham ud.
Han har skrevet telefonens eneste defekt var mikrofonen.
Hvis et værksted kan konstatere, at dette ikke er tilfældet, og at de ekstra
defekter ikke skyldes dit indgreb, vil jeg mene du kan lade handlen gå om.

> Den ene af de telefoner jeg byttede var min datters,så nu står hun uden
> mobiltelefon

Det er da også synd.
Men i de mails han vedhæftede stod der, at du havde skrevet, at den defekte
telefon var et hit hos din datter.
Hvordan hænger dette sammen?

Mvh
Jimmy

Fra : Bandit

Dato : 01-05-03 19:43

jeg syntes ikke jeg vil ofre penge på at få et autoriseret værksted til at
kigge på telefonen. nyprisen for sådan en telefon er ikke ret stor.

Ja min datter blev glad for telefonen, men jeg forklarede hende at den havde
en defekt mic som ville kommer i løbet af et par dage.. den kom , den blev
sat i, og telefonen virkede stadig ikke.

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 01-05-03 19:57

hvad består fejlen i

Fra : Bandit

Dato : 01-05-03 20:01

fejlen består som jeg også engang før har mailet til dig brian ...at selvom
mic er skiftet så virken den ikke ... og det var jo en ny mic du sendte ik ?

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 01-05-03 20:13

> fejlen består som jeg også engang før har mailet til dig brian ...at
selvom
> mic er skiftet så virken den ikke ... og det var jo en ny mic du sendte ik
?

Jo det var en hélt ny mic.
er det stadig mic der ikke virker har du prøvet at ringe med den og hvordan
gik det

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-05-03 20:10

Bandit wrote:
> fejlen består som jeg også engang før har mailet til dig brian ...at
> selvom mic er skiftet så virken den ikke ... og det var jo en ny mic
> du sendte ik ?

Definér "Virker ikke".... Kan telefonen ikke tænde?

\Mandal

Fra : Bandit

Dato : 01-05-03 20:23

som brian beskrev det i hans annonce var mic defekt, efter jeg har skiftet
den med den nye brian sendte virkede mic stadig ikke ... telefonen kan da
tænde ,og man kan ringe den op ,men bare ikke snakke i den,og efter som den
mic han sendte var ny ,så må der jo være noget helt andet ´galt

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 01-05-03 20:15

> [...]
selvom
> mic er skiftet så virken den ikke ... og det var jo en ny mic du sendte ik

Hvad virker ikke - mikrofonen?
Du bliver lige nødt til at være lidt mere præcis herinde.

--
Kasper

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 01-05-03 19:04

1.. du skrev til mig den 29.4.03 at det var en rigtig god bytte handel vi
havde lavet og at du håbede jeg også var tilfreds
2.. du var gjort bekendt med at tlf havde den omtalte defekt
3.. det eneste der var galt med 5210 var mic .
4.. dernæst syntes jeg du skulle tage at give mig en chance for at svare
fremfor disse for mig lidt barnlige optrin
5.. jeg håber selvflg også at du kan understøtte disse faktiske påstande.
der vil blive svaret dig pr email hvis vi fortsætter med den gode tone
ellers må andre tage sig af det

Venlig Hilsen Brian

Fra : Bandit

Dato : 01-05-03 20:03

Hmm du skriver du vil svare mig pr mail og alligevel så skriver du her
,jamen så svare jeg også her

1. Ja jeg skrev at det var en god byttehandel da min datter blev utrolig
glad for telefonen ,men som manglede en mic ,som af en eller anden grund var
blevet væk.
Du sender en ny mic , jeg sætter mic i og telefonen virker stadig ikke.
2. ja jeg var bekendt med at telefonen var defekt(altså mic var defekt) men
som du skrev så virkede den perfekt ellers. hvilket den jo ikke gjorde.
3. som jeg lige kunne se i telefonen var der rodet med den før ,så det var
ikke kun mic som var defekt.
4. jeg syntes du har fået chance nok til at svare, efter min sidste mail til
dig om hvad vi så skulle gøre hørte jeg ikke mere fra dig.
5. vi ser nok forskelligt på tingene.

Hvem det skulle tage sig af dette ved jeg ikke ... (trussel? ) jeg har
umidelbart ikke tænkt mig at gøre mere ud af sagen. andet end det jeg
allerede har skrevet på de forskellige nyhedsgrupper.

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 01-05-03 20:25

> [...]
>
> 1. Ja jeg skrev at det var en god byttehandel da min datter blev utrolig
> glad for telefonen ,men som manglede en mic ,som af en eller anden grund
******>HALLO HALLO der mgl ikke en mic der var en mic i tlf
dernæst da jeg troede det var microfonen der var defekt da man ikke kunne
snakke med modpart så fik du en med uden beregning . dernæst giver du mig
ikke mulighed for at svare før du overfalder folk og gør dem til svindler
og bedrager men giv folk en chance for at svare for sig *******'

******har tlf andre defekter end det allerede oplyst da du købte
den.*********'.

*********Må jeg spørge om du mener mailen fra den 29.04.2003 om aftenen

> Hvem det skulle tage sig af dette ved jeg ikke ... (trussel? ) jeg har
> umidelbart ikke tænkt mig at gøre mere ud af sagen. andet end det jeg

*********Nej bestemt ikke noget med trusler og usandheder herfra jeg
forholder mig til de faktiske forhold og hvis du mener vi ikke kan snakke
som voksne menesker som jeg kan se ud fra din Advarsel her så må de klogerer
herrer jo tage over .

jeg har heller ikke tid til at spilde mere tid på denne bagatel og jeg
informerer dig jo også om at din 3310 slukkede og tændte hele tiden * men
ok hvad mener i andre der ville være en rimelig løsning da jeg igennem hele
min tid på usernet ikke før har været ude for et lignende tilfælde.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-05-03 20:12

Nyk M Unlock wrote:
> 2.. du var gjort bekendt med at tlf havde den omtalte defekt
> 3.. det eneste der var galt med 5210 var mic .

Brian, hvorfor skiftede du egentlig ikke bare mikrofonen selv, inden du
solgte telefonen? Du havde jo tilsyneladende en løs mikrofon liggende?

\Mandal

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 01-05-03 20:27

nej det havde jeg ikke jeg hentede en i firmaet og som tidligerer sagt har
jeg ikke rigtig tid da jeg køre tre hold elever i tiden

Fra : N/A

Dato : 01-05-03 19:24

Fra : Fischer

Dato : 01-05-03 19:24

Som at komme ca. 20 år tilbage i tiden hvor Skum (Soap) kørte over skærmen.
"Confused? You wount be after next episode of Soap!"

Jeg kan i al fald ikke finde hoved og hale i denne historie.

Når man laver aftaler så er det ret vigtigt at være så præcis som muligt.
Dette er nok et eksempel på hvordan man ikke skal gøre.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 01-05-03 19:28

> jeg har en 5210 jeg vil sælges eller bytte
> den er pæn men mikrofon virker ikke ellers virker alt
> men da jeg ikke har formeget tid til at sidde og rep

Til Brian:
Hvordan kunne du vide at det er mikrofonen der er defekt?
Der er jo himmelvid forskel på at sige at "mikrofonen er defekt" og f.eks.
at "når man ringer til nogen med telefonen, kan de ikke høre hvad man
siger".
Det kan jo være meget andet end selve mikrofonen den er gal med. Det virker
noget lusket.

Og Kenneth:
Burde du ikke have gennemskuet ovenstående og vidst at der var denne risiko?
Og du er vel næppe en autoriseret reparatør, så der er vel også en risiko
for at du har ødelagt noget ved dit indgreb.

*Fischer

Fra : Bandit

Dato : 01-05-03 19:51

Jo jeg indrømmer da også at jeg har været en smule naiv i denne handel. nå
nu brian har handlet med mobiltelefoner før ville det jo ikke havde taget
ham mere end 2 sek at skifte den mic, og testet at den virkede selv ( det
tog mig ca 2½ min)

Og at jeg skulle ødelægge noget i mit indgrem tvivler jeg på da den mic er
ret så nem at skifte.

Fra : Bandit

Dato : 01-05-03 20:32

Men som jeg sagde før brian ,så agter jeg ikke at gøre mere ud af dette ...
jeg går imorgen ud og køber en ny mobil til min datter ,da det jo er mig som
har dummet mig ,ved at bytte hendes telefon væk, og din 5210 ryger i
affaldspanden hvor den sikkert har hørt hjemme hele tiden.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-05-03 20:40

Bandit wrote:
> [...]
> det jo er mig som har dummet mig ,ved at bytte hendes telefon væk, og
> din 5210 ryger i affaldspanden hvor den sikkert har hørt hjemme hele

Bandit, så send den da til mig :D - Betaler gerne porto

\Mandal

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 01-05-03 20:51

jeg mener bestemt ikke jeg har afvist nogen løsnings forslag der er mulige
har jeg

dernæst føler jeg det er for barnligt ikke at give folk mulighed for at
svare jeg har et arbejde jeg skal passe du skrev den 29.04.2003 du var meget
tilfreds den 1.5.03 skriver du jeg er en svindler hallo hvor er vi henne tag
lige at bliv voksen og giv mig et løsnings forslag

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 01-05-03 20:52

> [...]
> har dummet mig ,ved at bytte hendes telefon væk, og din 5210 ryger i
> affaldspanden hvor den sikkert har hørt hjemme hele tiden.

Hej Kenneth,

mon ikke der kan findes en løsning, som er tilfredsstillende for begge
parter.
Ellers kan vi sikkert godt lave en handel.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 01-05-03 21:00

Jeg har flere gange henvist til at der må da kunne findes en løsning hvis
det er det der er formålet eller er der en skjult dagsorden i dette indlæg

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-03 21:08

> [...]
indlæg

> Nu du er i gang med løsninger ! Har du en løsning på hvor en Siemens
Gigaset 4010 Micro trådløs telefon ( der ved en fejl fra min side blev sendt
til dig i stedet for en hvis person med initialerne S.J. der også jævnligt
er her i disse ng ) er blevet af ?

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Per Sørensen

Dato : 02-05-03 06:46

Hvad er det da for en opførsel i leverer herinde?
Jeg skal hverken tage den ene eller den anden i forsvar, men mener at du
burde ringe til Brian, så i kan finde en løsning på problemet, du har jo
ikke haft det store besvær med at finde både adresse og alle andre
oplysninger på ham?
Dette synes jeg er rimeligt usmageligt, man kan sgu da ikke smide andres
folk's adressser ud på en NG?, ikke efter min mening.
Tag nu og tag jer sammen og tag en snak som voksne mennesker, dette fører
ingen steder?
Livet er for kort til disse meningsløse opgør:)

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : KSK

Dato : 01-05-03 21:06

> Jeg mailede ham igen for at høre hvad han så havde tænkt sig, og siden har
> jeg intet hørt for den platmager.

fed alis du har ! kan man stole på dig med det alias :--)
KsK

Fra : Ronny Thiesen

Dato : 01-05-03 22:05

> [...]
da
> jeg havde skiftede den mic virkede telefonen ikke, da kontaktede jeg ham

Virkede den før du skiftede mic., fordi for mig lyder som om den virkede før
dit indgreb
i følge ovenstående, jeg har skiftet flere mic. ud og spørger bare om du har
vendt mic. rigtigt...???

> igen og sagde at jeg ville have at den handel gik tilbage, da han jo havde
> sendt mig noget som slet ikke virkede. men det kunne ikke lade sig gøre da
> han ikke lå inde med "mine" telefoner mere.

Hvor længe skal man lade en mobil ligge hvis der er en køber til den.....!!

> Jeg mailede ham igen for at høre hvad han så havde tænkt sig, og siden har
> jeg intet hørt for den platmager.

Det er godt nok grove ord, at der kan ske så meget på 2 døgn..... efter de
datoer der er skrevet i denne tråd, hvad med at sende mobilen retur og så
kan
Nyk M Unlock sætte en anden mic. i og evt. konstatere om den er yderligere
defect.....!!
Mand kan da ikke give op på bare 2 dage, uden at udpege en som et eller
andet,
med stempel på ryggen m.m.

> [...]
> handler her i gruppen,så til jer som har tænkt jer at handle med ham,så
> tænkt jer lige godt om inden i hopper ud i det.

Hvorfor skal man ikke handle med Brian, der er ikke ret mange der har
svaret på din mail som påstår at han ikke er til at handle med, så den
påstand
står du vel egentlig temmelig allene med, så vidt jeg kan se....

> Iøverigt kan jeg nævne at han bor på denne adr

----Klip---

Her har jeg klippet navn væk, p.g.a. ovenstående

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-05-03 13:24

> Iøverigt kan jeg nævne at han bor på denne adr
> <snip>
> mobil : <snip>

Jamen så forstår jeg da ikke at du ikke først som sidst ringede til manden og
forsøgte at finde en løsning.

Jeg vil ikke tage hverken den ene eller den anden i forsvar, jeg ved blot at jeg
selv ville blive rimelig "pissed off" hvis jeg blev "hunget ud" som i
ovenstående tilfælde blot fordi jeg tilfældigvis ikke havde haft mulighed for at
besvare mails i 2 dage (som det tyder på der er gået).

I øvrigt tyder noget på at 85% af denne tråds deltagere ikke har været forbi
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html for nylig? :)

Derudover ved jeg ikke hvilken gruppe den omtalte handel "tog udspring" i, men
ønsker nogen at fortsætte diskussionen i offentligt fora, så sæt venligst FUT
til den eller anden mere relevant gruppe, der er vist ingen grund til at x-poste
mellem 4 grupper :)

Just my 5 pence...

--
Michael
Skal DIN forening/firma billigt på nettet?

Fra : Henning S. Christian~

Dato : 03-05-03 22:01

Har Handlet med Nykøbing Mors unlock 2* og det er begge gange sket til fuld
tilfredshed så jeg vil gerne anbefale ham - intet prob med det

tlf låses op - 75kr opdatering af software 75kr oplåsning og opdatering
samtidig 100kr incl aktivering af de ekstra menu'er på 3310
nospam-henning@mail.tdcadsl.dk
sydfyn mellem Svendborg/Fåborg
for at maile mig fjern nospam- fra min email