brugt samsung t100
Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 27-04-03 22:07

Hey

hvad tror i at en brugt samsung t100 med 2 ekstra batterier, 2 headset, 2
gange kabler, 2 gange oplader vil kunne sælges for?
Den har været brugt i ca. 2 mdr.

nypris er 3000 kr.

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 27-04-03 22:18

2000 måske? Hvis du er heldig.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-04-03 02:47

"Trine K. Petersen" <misskat@tdcadslFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> 2000 måske? Hvis du er heldig.

Det er da en god hjælp til at købe den kommende Samsung SGH-P400 ... )

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 28-04-03 12:49

"Trine K. Petersen" <misskat@tdcadslFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> 2000 måske? Hvis du er heldig.

Well, det må da give et skub op af, når der er lidt ekstra ting med, udover
de sædvanlgie ekstrating.
Der er fx. 3 batterier ialt....

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 28-04-03 13:15

Hvad skal man ærlig talt bruge 2 x kabler, headsets osv til?
Når man køber en ny, får man jo 2 batterier med til den. Batterierne kan da
bruges, men ikke de andre ting. De vil jo højest sandsynligt bare ligge i en
skuffe. Min vurdering.

__________________________

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-04-03 02:35

"Casper H - OldTrafford.dk" <webmaster@oldtrafford.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Dav.

> hvad tror i at en brugt samsung t100 med 2 ekstra batterier, 2 headset, 2
> gange kabler, 2 gange oplader vil kunne sælges for?
> Den har været brugt i ca. 2 mdr.
>
> nypris er 3000 kr.

Svært at sige ... modellen er en lækker liebhavermodel....

Jeg har selv den tidlige SGH-A300 liggende...

Gad vide hvad jeg kan få for min lettere brugte Samsung SGH-V200...?...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Søren Jensen

Dato : 30-04-03 18:53

Ja jeg blev også ret hurtig træt af min, men fik 2000 Kr for den.

Hilsen

Søren

Fra : mkejser

Dato : 15-06-03 17:45

Thjaae.. Hvad kan du få? Min 6510 VIRKER 200% og er ca 4mdr + 300kr Gi
mig lidt information om din fon hvis du altså er interesseret i et byt
på: mikkelkejser@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 16-06-03 08:36

> Min 6510 VIRKER 200% ....

Du lyder som en sælger man kan stole på.

*Fischer