Nye LG-mobilos
Fra : Jean Balmisse

Dato : 26-04-03 20:49

Hej NG.

Er der nogle der ved, hvornår de nye LG mobiler kommer i butikkerne, og er
der nogle der har en ide om hvad G 7000 kommer til at koste ca.

Med venlig hilsen

Jean Balmisse

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 27-04-03 07:42

Jean Balmisse <jean@FJERNDETTEstudi.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der nogle der ved, hvornår de nye LG mobiler kommer i butikkerne,
> og er der nogle der har en ide om hvad G 7000 kommer til at koste ca.

Ifølge Mobil svenske udgave skulle de komme i næste uge i Sverige, og
jeg mener at have læst at de skulle være i DK inden for 14 dage.

Men er der nogen der ved om de vil blive solgt i lavpris-varehuse, som
LG produkter normalt gør, og om det bliver m/u abb?
http://dk.mobil.nu/nyheter/nyheter.asp?sid=1
http://www.mobil.se/nyheter/nyheter.asp?sid=1

M.v.h
Niels

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 27-04-03 10:37

"Jean Balmisse" skrev:

> Er der nogle der ved, hvornår de nye LG mobiler kommer i butikkerne, og er
> der nogle der har en ide om hvad G 7000 kommer til at koste ca.

Berlingske Tidende nævner i en artikel at G7000 vil koste 3.000 kr., mens
G5300 vil koste 2.400 kr.

Billeder og spec. kan i øvrigt ses på
http://www.lge.co.za/products/products.asp?productID=58

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 29-04-03 20:58

"Kenn Gerdes" skrev:

> Billeder og spec. kan i øvrigt ses på
> http://www.lge.co.za/products/products.asp?productID=58

Det var da i øvrigt en latterlig side jeg linkede til. Denne her er langt
bedre http://www.lgenordic.com/

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 01-05-03 10:00

"Jean Balmisse" skrev:

> Er der nogle der ved, hvornår de nye LG mobiler kommer i butikkerne

I følge den danske distributør går der nok nogle måneder endnu :(

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes