Netscape® Communicator
Fra : JSMadsen

Dato : 26-03-01 18:35

Netscape® Communicator 4.73 er den browser jeg bruger ny, men er 4.76 ikke den nyeste?
Nogen der ved om den er på en nyere cover CD-ROM?

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Staalanden

Dato : 26-03-01 22:11

On Mon, 26 Mar 2001 19:35:06 +0200, "JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com>
wrote:

>Netscape® Communicator 4.73 er den browser jeg bruger ny, men er 4.76 ikke den nyeste?
>Nogen der ved om den er på en nyere cover CD-ROM?
Mener du i 4.xx-serien for ellers må det være ver. 6.
Jeg har 4.51 på Dk og 4.7 på engelsk.
Denne cd er endda ½ år gammel (alt om data)

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 27-03-01 07:23

Staalanden wrote:

> Mener du i 4.xx-serien for ellers må det være ver. 6.
> Jeg har 4.51 på Dk og 4.7 på engelsk.
> Denne cd er endda ½ år gammel (alt om data)

Ver. 4.76 er den nyeste i 4.xx serien. Der kommer sikkert ikke flere, da
ver. 6 er på gaden - og har været det et stykke tid nu.

Jeg prøvede ver. 6, men den var alt for langsom og fyldt med fejl.
Har nogen prøvet en nyere - 6.01 måske?

Venligst
Flemming

Fra : Staalanden

Dato : 27-03-01 15:22

On Tue, 27 Mar 2001 08:22:31 +0200, Flemming Holm Jensen <fhj@hum.auc.dk>
wrote:

> [...]
>ver. 6 er på gaden - og har været det et stykke tid nu.
>
>Jeg prøvede ver. 6, men den var alt for langsom og fyldt med fejl.

NS 6.01 er ok. Den er ligeså hurtig som IE 5.5.
Dog kan jeg ikke bruge NetBank (Jyske)
Den kan simpelthen ikke loade siden??

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 13-04-01 23:10

Flemming Holm Jensen wrote:

Klip

> [...]
> - og har været det et stykke tid nu.
>
> Jeg prøvede ver. 6, men den var alt for langsom og fyldt med fejl.

I forlængelse af denne gamle tråd.: Er der noget nyt om Version 6.?

Dvs. har de fået fjernet flere fejl, så man kan overveje at downloade den.?

Hvorfor skulle man egentlig.? Er den meget "bedre" end ver. 4.7.?

Mvh. Jørgen

Fra : Blacky

Dato : 02-05-01 08:39

On Sat, 14 Apr 2001 00:09:31 +0200, Jørgen Rasmussen
<jorgen-r@aa.sa.dk> wrote:

>Flemming Holm Jensen wrote:
>
>Klip

Der er kommet en version 4.77 på gaden den 4. april, så de udvikler da
stadig på "den gamle"...

blacky