Hjælp!
Fra : Morten Christensen

Dato : 26-03-01 18:22

Jeg sidder her med en vens PC han ikke kan få til at virke. Problemet er, at
den har en vis tendens til at "fryse fast". Den går simpelthen kold lige
pludselig. Den bliver meget udsabil hvis man skal flytte store mængder data,
eller skal kører store programmer. Jeg tænkte det var det sædvanlige med win
98, og ville installere 2000, men det kan den ikke magte. Hvad kan der være
galt. Processoren bliver knap 50 grader varm. Kan det have noget at sige?

MVH
Morten Christensen

konfig:
Win 98 SE
128MB RAM
Athlon 500 MHz
Asus V6600 Geforce
Accton EN1207D-TX

Fra : Zwam

Dato : 26-03-01 20:11

Du fortæller ikke så meget om processoren andet at den ikke kan køre Win2000
(Dvs. en ældre processor), Det er nok ikke smart at den er så varm så. Jeg
har selv haft probz med min processor da jeg købte min computer i sin
tid!!!!

Så jeg vil foreslå at du får kølet den processor lidt ned. eller skiftet
den.

David
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk