Digital kamera - hvilket?
Fra : Iceman

Dato : 26-03-01 18:22

Hej

Jeg vil gerne investere nogle af mine sparepenge i et digitalt kamera, men
har ingen ide mht. mærke/model.

Jeg har følgende ønsker/krav til kameraet:
- skal være med Compact Flash memory
- skal kun være til still-billeder, ikke film
- høj opløsning

Hvad er bedste kamera i prisklasse: max 5.000,-
Hvad er bedste kamera i prisklasse: max 10.000,-

Brian

Fra : Mureren

Dato : 26-03-01 20:10

> Hvad er bedste kamera i prisklasse: max 5.000,-
> Hvad er bedste kamera i prisklasse: max 10.000,-

Et godt bud på den øverste prisklasse er Canon Pro Shot 90.....

Mureren

Fra : peet_dk

Dato : 27-03-01 05:42

jeg ville ihvert tilfælde holde mig til canon, mine forældre har et s-10 og
det er skam ude mærket til ferie turen m.m.

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759 www.icq.com

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-03-01 07:35

> Re: Digital kamera - hvilket?

Jeg har et Canon Ixus, som jeg her meget glad for. Det er vel efterhånden
nede i 5000kr ?
1600x1200 og et meget kompakt hus. Jeg erstattede hurtigt det 8mb kort der
var med med et på 128mb, og så er der plads til over 200billeder (Rigeligt
til en uges ferie.

Før det har jeg haft lånt et olympus i godt et år, og jeg kan bedre lide
canon's finish. Det medfølgende zoombrowser er også ok til at holde styr på
billederne, selvom jeg bruger en seperat viewer (jview).

Idag ville jeg også kigge på Sony's nye 3mpixel kamera med memorystick.

/A

Fra : Jens

Dato : 27-03-01 09:38

Canon Power Shot G1 koster 8.129 kr. via www.edbpriser.dk