Fjern streger i R-14
Fra : dennis

Dato : 07-12-00 21:12

Hej,
Hvordan kan jeg fjerne de "makerings streger" af
en rund profil _før_ jeg printer til eps-fil.

Profilen er lavet som 1/4 cirkel, hvorefter længden
er sat i "thickness"

Som jeg gør nu: print til eps, og rediger/fjerner streger
i Illustrator.
Er der nogle, der har en bedre løsning på dette ?

Jeg har lagt et billede af et eksempel på dk.binaer
under: Minus streg i Acad

Dennis

Fra : Claus Frostholm

Dato : 17-12-00 12:39

Prøv at ændre variablen "dispsilh" fra 0 til 1, måske virker det.

--
Venlig Hilsen Claus.