kunstbien
Fra : Klaus Emilius

Dato : 09-05-03 23:44

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-05-03 20:13

"Klaus Emilius" <kunstbien@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3ebc2f16$0$95381$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

SPAMMER!

Fra : steffen martin

Dato : 12-05-03 17:16

> SPAMMER!

Jeg synes nu ikke man direkte kan kalde det spam, men jeg er med på at der
er en rimelig øvre grænse for at poste websider her i gruppen... Især ens
egne...

Steffen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-05-03 17:05

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote in message

> Jeg synes nu ikke man direkte kan kalde det spam, men jeg er med på at der
> er en rimelig øvre grænse for at poste websider her i gruppen... Især ens
> egne...

....og i en uendelighed!

Fra : Klaus Emilius

Dato : 17-05-03 14:07

må man ikke ha en hjemmeside med kunst på når mand selv er kunster

og for at vise hvd man har lavet www.kunstbien.webbyen.dk og
www.kunstbien.dk der er de to sider jeg ejere nu og det er fordi jeg også
viser mit kunst på nette

men kunst hilsen Klaus Emilius en kunstner med muskelsvind og der ikke kan
stoppe med kunst for det er mit live vis jeg ikke lavet det hvad skulle jeg
så lave til hver dag Jan Bøgh er du kunstner det har jeg været siden 1999 og
har lavet en del kunst lige fra at buge ejne kørestol til at lave kunst med
og en el kørestol har jeg også lavet til et kunst værke se mere på kunstbien

Fra : steffen martin

Dato : 18-05-03 16:56

....jeg er ude af denne diskution...

steffen