Logitech Cordless Optical Mouse
Fra : Devast8or

Dato : 26-03-01 14:58

Hey,
En af mine venner viste mig subj. på logitech's hjemmeside og den kunne godt
se ret interessant ud. Er der nogle af jer der ved hvornår den lander? den
står ikke engang i deres egen online store.
Og så lige et spørgsmål omkring den: der står at den er ultra præcis med en
opløsning på 800dpi (tror det var dpi men er ikke helt sikker) men en Razer
Boomslang er på 2000. Vil det sige at Boomslang'en bare er endnu mere ultra
præcis eller har det ikke så meget betydning. Og kan det sammenlignes med en
normal mus som jeg har nu, og i så fald hvordan? hvad svarer en normal mus
med kugle til i dpi?
Håber der er nogen der ved noget

Devast8or

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-03-01 17:11

Hej Devast8or

Kik på Brian Madsens indlæg af 23.3.01. Der får du svar på dine
spørgsmål.....
(det var næsten for nemt)

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Devast8or <devast8or@systembl.dk> skrev i en

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-01 18:01

Tak. Den havde jeg slet ikke set/lagt mærke til. Men først i
juni............øv :(

Devast8or

Fra : Ole Damgaard Hansen

Dato : 26-03-01 21:15

På PC World´s hjemmeside står der at den forventes at kommer i butikerne
til April til omkring 600 Kr.

Ole

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-01 22:54

Ok, det lyder da godt. Men jeg har stadig ikke fået opklaret hvor meget
betydning dpi'en har? kan man mærke forskel på de 800 Logitech'en har og de
2000 Razer Boomslang har, og hvordan kan det sammenlignes med den mekaniske
mus jeg har nu (Logitech Pilot Mouse 3 button, den første model ikke den nye
tynde :)

Devast8or

Fra : Lasse Lykkegaard

Dato : 27-03-01 21:45

Den er landet

Fra : Devast8or

Dato : 28-03-01 15:13

Det lyder da godt, ved nogen hvad den koster?

Devast8or

Fra : Flemming

Dato : 28-03-01 20:13

"Devast8or" <devast8or@systembl.dk> wrote in message
> Det lyder da godt, ved nogen hvad den koster?

Genbrug er godt.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Lasse Lykkegaard

Dato : 28-03-01 21:26

595,-

Fra : Devast8or

Dato : 29-03-01 16:35

Yup, men i den tråd som Michael Lund Sørensen henviste til stod der både 600
og 800, og 200 er da en ok forskel. Og desuden synes jeg ikke altid at de
feventede priser stemmer særlig godt overens med det tingene egentlig kommer
til at koste. Men tak skal I have.
Men jeg har _stadig _ ikke fundet ud af om/hvordan den kan sammenlignes med
Razer Boomslang og en mekanisk mus, er der slet ingen der ved det???

Devast8or