Lille Smuk Pinto Hingst Sælges
Fra : Jani Pedersen

Dato : 17-05-03 19:06

Pintohingst rødbroget utrolig smuk slank type, 3 år stg ca 97 cm. Han er
sund og rask, og er generelt nem at have med at gøre, han er vant til alt i
den almindelige omgang, løft hove, blive bundet op, børstet. Passet med smed
og ormekur. Han er ryttervant, men ikke tilredet.

Billede kan ses her
http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/uploaded_files/5-16827-pinto.jpg

Han står på Fyn v. Årup.

Mobil 22 55 93 84.

Pris ide 2000 kr.

Fra : TøSeN

Dato : 18-05-03 15:09

hvor høj forventes han at blive?

Fra : Jani Pedersen

Dato : 19-05-03 13:11

Ja han er jo tre år, så han bliver ikke meget højre end han er nu.

Hilsen
Jani

Fra : PJ

Dato : 19-05-03 13:24

"Jani Pedersen" <kerte@c.dk> skrev i en meddelelse
> Ja han er jo tre år, så han bliver ikke meget højre end han er nu.

Ja, han er faktisk en rigtig køn lille sag. Men du er vist i den forkerte
gruppe, er jeg bange for.

mvh
pj

Fra : skingur

Dato : 20-05-03 12:42

hvordan kan I se billedet? når jeg åbner står der "dette billede er
forsøgt STJÅLET fra heste-nettet".

http://www.kandu.dk/

Fra : PJ

Dato : 20-05-03 12:55

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan kan I se billedet? når jeg åbner står der "dette billede er
> forsøgt STJÅLET fra heste-nettet".

Øh -jeg klikkede bare på linket.

mvh
pj

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 20-05-03 21:48

On Tue, 20 May 2003 13:54:34 +0200, "PJ" <doink@hotmail.com> wrote:

>Øh -jeg klikkede bare på linket.

   Det er fordi det er et hotlink - hvis man læser på hestenettet
så vil man se at det er et tiltag man har begået for at folk ikke skal
hugge billederne... selv om jeg ikke kan se ideen ... Men ok.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-05-03 21:53

In article <g25lcv0bnke8sir4h29p4lv2j3igmvcnvv@4ax.com>, Trine Stubbe Teglbjærg wrote:

>    Det er fordi det er et hotlink - hvis man læser på hestenettet
> så vil man se at det er et tiltag man har begået for at folk ikke skal
> hugge billederne... selv om jeg ikke kan se ideen ... Men ok.

ideen er at det koster heste-nettet båndbredde, og dermed penge hvergang
billedet hentes. Derfor vil de selvfølgelig gerne have at det _KUN_
hentes i forbindelse med deres eget website.

JonB

Fra : Anet

Dato : 20-05-03 22:43

> [...]
> billedet hentes. Derfor vil de selvfølgelig gerne have at det _KUN_
> hentes i forbindelse med deres eget website.

Jeg skrev faktisk til ham der henvistes til hvis man havde nogen spørgsmål
angående de billeder på heste.nettet. Jeg skrev at jeg nogen gange kigge på
hesteting som jeg var interesseret i at købe til mine heste og så satte et
direkte link ind i en mail til f.eks min mor for at vise den pågældende
ting. Det måtte man gerne. Det som de ikke vil have er at man sætter link
ind på sin hjemmeside som linker direkte til et billede på hestenettet og så
må man selvfølgelig ikke "hugge" billeder fra annoncer osv. på hestenettet.
Sådan ca. lød svaret fra hestenettet af.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 22-05-03 16:41

On Tue, 20 May 2003 20:53:13 +0000 (UTC), Jon Bendtsen
<bendtsen@diku.dk> wrote:

>ideen er at det koster heste-nettet båndbredde, og dermed penge hvergang
>billedet hentes. Derfor vil de selvfølgelig gerne have at det _KUN_
>hentes i forbindelse med deres eget website.

   Men til skade for dem der får det tilsendt af en velmenende
ven der lige vidste at man søgte sådan en hest ... Oh well.

Fra : Pia J

Dato : 20-05-03 12:55

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> wrote in message
> hvordan kan I se billedet? når jeg åbner står der "dette billede er
> forsøgt STJÅLET fra heste-nettet".

Prøver du at gemme det på din harddisk eller se det i browseren? For jeg kan
altså godt se det ved at klikke på linket.

:Pia

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 25-05-03 22:59

On Tue, 20 May 2003 13:55:01 +0200 Pia J wrote:

> Prøver du at gemme det på din harddisk eller se det i browseren? For jeg kan
> altså godt se det ved at klikke på linket.

Jeg kan også se billedet. Men jeg formoder at man ikke kan se billedet
hvis man læser denne gruppe via en hjemmeside.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-05-03 12:49

In article <3eca14fc$0$48890$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, skingur wrote:
> hvordan kan I se billedet? når jeg åbner står der "dette billede er
> forsøgt STJÅLET fra heste-nettet".

Måske hesten så også er?

Anyway, kan i ikke holde købs/salgs diskussioner til markeds
grupperne?

JonB

Fra : Jani Pedersen

Dato : 20-05-03 17:04

"Ved godt ann. er postet forkert "undskyld..

Og NEJ han er bestemt ikke stjålet....