Nokia 6210: Intet personligt badge, hvis..~
Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 26-03-01 11:06

Jeg har undret mig i ret lang tid over at jeg aldrig fik kredits på
min club nokia konto så jeg kunne få mig et personligt badge. Nu har
jeg lige snakket med club nokia (80015437) som siger at hvis man har
udfyldt det medfølgende kort (et club nokia indmeldingskort) så får
man ikke et personligt badge. Det badge får man *kun* hvis man
indmelder sig over internettet! Hvis man har indmeldt sig telefonisk
får man heller ikke badget.

Det mener jeg absolut ikke der stod noget som helst om i den Nokia
6210 pakke da jeg købte den. De ville club nokia ikke afvise men sådan
havde Nokia altså valgt at køre det.

Det synes jeg er noget svineri uden lige.

Bernhard Ege

Fra : hoople

Dato : 26-03-01 13:19

Jeg syntes det er sjovt
at man ikke kan ringe til Club Nokia fra mobiltelefon
hvad er det lige de sælger ¿¿
P.S. Jeg har bestilt mit badge for over en måned siden men har ikke set
noget til det.
Hvis man henvender sig til Club Nokia får man at vide at de ikke kan oplyse
noget om leveringen. Flot. Hvis det havde været en normal butik ville dette
betegnes som svindel, de lover 14 dages leveringtid, men kontakter ikke
kunderne når de ikke kan levere til tiden.
Hoople

Fra : Jakob V

Dato : 26-03-01 20:25

> [...]
> betegnes som svindel, de lover 14 dages leveringtid, men kontakter ikke
> kunderne når de ikke kan levere til tiden.

Mjaa...Vil lige tilføje at jeg meldte mig ind via Internet 9.januar og
stadig intet medlemskort har fået :) Jeg tror Nokia er kommet op og slås med
postvæsnet... Jeg ringede og spillede sur (igen) i dag og nu genansøger de
om mit kort. Pisse irriterende!

Mvh. Jakob V

Fra : Booggyman

Dato : 26-03-01 21:34

jeg har 1 8810 reg. hos dem(via post)
reg. så en 8850 via web
og derefter en 6210 som jeg så ville have et badge til, men nej web virkede
ikke, ville ha' kredits, mailede til nokia, men de sagde bare at web'et kom
til at virke om ca. 14 dage, men nej det gjorde det ikke,mailede så til
nokia og var lidt sur, men de kunne ikke hjælpe med at skaffe et badge,
desuden kunne de ikke se at jeg havde andre telefoner end min 8810!?!?!?
altså virkede reg. på web ikke.
de sagde at hvis jeg reg. min 6210 via telefonen så kunne jeg ikke få mit
badge, så jeg fik kun reg. min 8850 via telefonen, jeg nævnte at mit kort
til club.nikia forlængst var udløbet (8810) men det gjorde ikke noget, det
var medlemsnumret der var vigtigt og det var iorden, hvad mon der sker hvis
jeg kommer ind i en butik og vil ha' service med et kort der er udløbet for
flere år siden??????

har så været inde på web'et flere gange og de vil stadig have kredits for
badge-man skulle melde dem til forbrugerombudsmanden!!

--
--------------signature--------------------

Fjern Tal Fra Email Så Skulle Den Virke
http://hjem.get2net.dk/booggyman
(update 25-03-2001 Sat-området+bagside+kattekilling)

Fra : Thomas Bai Andersen

Dato : 27-03-01 08:44

Jeg registrerede min 6210 på web for 3 uger siden, og det virkede fint.
Jeg bestilte også et gratis badge, jeg har bare ikke fået det endnu :(
Er der forresten nogen som ved havd en nokia credit koster? jeg kan ikke
finde prisen nogen steder på der hjemmeside.

Fra : Erik Einum

Dato : 28-03-01 00:45

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> skrev
> [...]
> var medlemsnumret der var vigtigt og det var iorden, hvad mon der sker
> hvis jeg kommer ind i en butik og vil ha' service med et kort der er

De nye kort har ikke dato. Jeg meldte meg inn mens det fremdeles var dato,
men min bror meldte seg inn senere og fikk kort uten dato på. De hadde
sikkert tenkt å sende ut nye kort hvert år, men fant ut at det ble for dyrt
(eller de ombestemte seg rett og slett!).

Forøvrig så har jeg ikke hatt noen negative opplevelser med Club Nokia,
bortsett fra at svar på henvendelser tar lang tid, evt. ikke kommer i det
hele tatt, så man må spørre på nytt.

--
///Mvh. EE

Fra : hi-tech

Dato : 28-03-01 15:51

Kan det betale sig at melde sig ind i Club Nokia, hva får man ud af det?
-Og hvad er et badge? Forhåbentlig ikke sådan et klamt skilt til at sætte på
tøjet vel

Fra : Jakob V

Dato : 28-03-01 16:52

> -Og hvad er et badge? Forhåbentlig ikke sådan et klamt skilt til at sætte

> tøjet vel

Niksen. Et lille stykke metal (er plastic) nederst på Nokia 6210. Det kan
bestilles
gratis personligt præget fra Club Nokia. Hvilket ikke går helt som
planlagt...

Mvh. Jakob V

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 28-03-01 17:03

> [...]

> bestilles
> gratis personligt præget fra Club Nokia. Hvilket ikke går helt som

Afhængig af hvordan du har indmeldt dig...

Bernhard

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 29-03-01 20:36

De laver det bist ikke længere men dem der har bestilt (der var vist noget
med at man ikke kunne bestille på en eller anden måde) får det det er svjh.
pga. at det var et tilbud de kørte med i et stykke tid og i et begrænset
oplag og da de så druknede i bestillinger og havde brugt den andel af badges
der var lagt fra speciel til tilbuddet stoppede de det igen men der har
været en del postyr om det...

Med venlig hilsen
Hans-Jacob

Fra : Erik Einum

Dato : 30-03-01 12:20

"Finn Møgelmose" <finnm@privat.dk> skrev
> [...]
> andel af badges der var lagt fra speciel til tilbuddet stoppede de det
> igen men der har været en del postyr om det...

Club Nokia har lovet meg en gratis badge, og det skal de jammen meg få
levere! Hvis ikke får Club Nokia (Norge) et problem med Forbrukerrådet!! Jeg
trenger ikke navn eller motiv på den, skal ha en ny liggende når jeg en gang
skal selge min tlf, for den badge'n jeg har er litt slitt. De får plukke av
badge'n på en dummy-tlf å gi meg da i såfall!

Dessuten så produseres vel 6210 ennå, og da er det ikke noe problem å lage
litt flere badge'r enn de lager tlf'er. Dessuten bør de jo beregne at de må
produsere mer enn dobbelt så mange badge'r i forhold til antall tlf'er.
(Antall tlf'er*2=en badge pr tlf+en gratis badge pr tlf. I tillegg en del
for salg).

--
///Mvh. EE

Fra : hi-tech

Dato : 31-03-01 17:35

Jeg forstå da godt at I er sure over at I ikke har modtaget jeres badge, men
helt ærligt; ligefrem gå til forbrugerrådet, det synes jeg sgu er
sjovt!!! -Altså at man kan tage et lille stykke plastik så højtideligt!!
Rolig nu, der er mange andre glæder i livet. Gå en tur i skoven, hør fugle
synge, dyrk noget sex, slap af....

Fra : Erik Einum

Dato : 31-03-01 23:26

"hi-tech" <no-flames-ple@se.dk> skrev
> [...]
> Rolig nu, der er mange andre glæder i livet. Gå en tur i skoven, hør fugle

Jeg har heller ikke bestilt min ennå, men jeg har Credits på min Club
Nokia-konto, som jeg har fått av Club Nokia for å bestille en slik. Og det
er ikke verdien på badge-n som sådan, det er prinsippet. Én badge er ikke så
mye verdt for meg - eller deg - men alle badge-ne tilsammen er faktisk noen
kroner spart for Nokia.

Forøvrig kunne du godt lære deg å quote riktig! Er ikke 100% sikker på dansk
URL, men tror det er www.usenet.dk

--
///Mvh. EE

Nokia 6210