Asp og Worldonline
Fra : Martin Kjær

Dato : 26-03-01 11:01

Hejsa,

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg har et Webhotel III hos Worldonline med FP
ext., og vil gerne kunne køre asp på siden og senere tilknytte en
access-database. Hvordan kommer jeg i gang?

På forhånd tak,
Hilsen
Martin

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 26-03-01 13:30

"Martin Kjær" <mem@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
FP
> ext., og vil gerne kunne køre asp på siden og senere tilknytte en
> access-database. Hvordan kommer jeg i gang?

Ring til WOL og spørg om de understøtter ASP på det hotel du har.

Derefter køber du bogen Beginning Active Server Pages 3.0 fra WROX.

--
Anders Ebbesen
A guy once told me, "Do not have any attachments, do not have anything in