Pettetræning gør klog
Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-03 06:58

Alle udfordringer, som barnet kan klare, giver selvtillid.
Jeg lod min søn og efterfølgende min datter kravle nøgen rundt i
dobbeltsengen og på gulvtæpperne og før etårsalderen førte instinkterne til
at han lortede og tissede på den avis jeg havde lagt i hjørnet. Og blev
rost. Og blev ved.
Der er instinkter for at gøre det afsides fra hvor man færdes,
og eksperten Benetikte Hertil i TV2 misinformerer når hun påstår at
bevidsthed om bugpresse og "at det er ved at komme" ikke eksisterer før
omkring 3-årsalderen.

Som så mange eksperter skorer hun letkøbte point ved at overdrive fortidens
pottetræning, hvor man bandt barnet til stolebenet så det blev på potten
indtil der var noget at rose.
--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : "-->Rasmussen

Dato : 13-05-03 07:06

Nu igen .... Du er "en syg" mand

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-03 11:00

"-->Rasmussen<--" <temka@tdc-broadband.dk> wrote in message
> Nu igen .... Du er "en syg" mand

Fordi jeg kom til at skrive pette i stedet for potte?

Din diagnose og analyse af indlæggets patologiske karakter vil interessere.

Fra : Christina Baltzer

Dato : 13-05-03 14:24

Hej Bo,
Selvom jeg også (som mange andre vist ) syntes at du er "lidt for meget",
så har du sgu altid et svar parat!! Og det tager jeg hatten af for!!
Venlig hilsen Christina

Fra : Danish Bacon

Dato : 13-05-03 21:07

med de indlæg der tidligere er kommet fra den berygtede Bo kan man sgu
aldrig være sikker på at det var en fejl at skrive pette istedet for potte.
Tastefejl kan det vel næppe være med den afstand der er mellem E og
O...................

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Girlie

Dato : 15-05-03 09:35

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

Pettetræning vs. Pottetræning....det er vist det, man kalder et Freudian
slip....

Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-03 13:00

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message

> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
>
> Pettetræning vs. Pottetræning....det er vist det, man kalder et Freudian
> slip....

Freudianske slåfejl har jeg aldrig hørt om. Den er langt ude.

Hvad skulle forresten "pette" betyde? Hvad skulle underbevidstheden have
været tændt på, men pga uagtsomhed ikke havde held til at skjule. Det er jo
tanken bag de i tusind år velkendte fortalelser at "hvad hjertet er fuldt af
, løber munden over med", men forklar nu denne bagatelsag.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 15-05-03 22:07

> [...]
af
> , løber munden over med", men forklar nu denne bagatelsag.

Og nu var det jo dig alene, der var opmærksom på bagatellen og tillige meget
gerne vil træde rundt i den *LOL*

Mvh. Lisbeth

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-03 02:46

"Lisbeth Jacobsen" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> jo
> af
>
> Og nu var det jo dig alene, der var opmærksom på bagatellen og tillige

Forklar nu hvad våset om "freudiansk fortalelse" skal hentyde til.

Det må betyde at jeg har haft noget andet end potte i tankerne.

Petting?

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 16-05-03 06:42

> Det må betyde at jeg har haft noget andet end potte i tankerne.
> Petting?

Du ved nok bedst selv, hvad du har i tankerne, når du skriver. Medmindre du
vil fortælle os, at du IKKE kan styre dine indlæg og deres årsag?

Jeg skrev forleden i en anden gruppe, at "Til den der med "en god
kombivitaminpille" vil jeg nøjes med at sige, at det MÅSKE er en god idé,
hvis man spiser usund mand."

Jeg insisterede ikke efterfølgende på, at folk skulle tage stilling til
smutteren, forklare mig dens årsag og gætte på mine bagvedliggende tanker.

Så come on Bo! Vi kan andre kan altså også skrive pette, potte, pik og
patter uden at rødme. Og der er næppe nogen, der har behov for at gøre et
stort nummer ud af, at du har trykket på e i stedet i stedet for o.

Smut du bare tilbage til pottetræningen

Mvh. Lisbeth