gaim
Fra : andy

Dato : 12-05-03 17:52

Jeg vil høre hvordan jeg bruger gaim og hvordan jeg sæter det op. og kan
jeg bruge det med msn messenger?

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 12-05-03 18:16

andy <brandorff@nypost.dk> writes:

> Jeg vil høre hvordan jeg bruger gaim og hvordan jeg sæter det op. og
> kan jeg bruge det med msn messenger?

I mine øjne er opsætningen nu ret indlysende, men de har da noget
dokumentation på deres hjemmeside:

http://gaim.sourceforge.net/

Ja, det kan godt bruges til MSN Messenger.

/Rasmus

The Internet is full. Go away.
-- Joel Furr

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 12-05-03 18:26

> Jeg vil høre hvordan jeg bruger gaim og hvordan jeg sæter det op. og kan
> jeg bruge det med msn messenger?

Hmm... jeg kan ik lige huske det i hovedet, men det er noget med at loade et
MSN modul ind i den...

Fra : Kent Friis

Dato : 12-05-03 18:31

Den Mon, 12 May 2003 19:25:40 +0200 skrev Peter Sepstrup:

>Hmm... jeg kan ik lige huske det i hovedet, men det er noget med at loade et
>MSN modul ind i den...

Ikke længere, man vælger bare protokol=MSN, og indtaster sin e-mail og
password.

Mvh
Kent
--
Exception 0E in module IFSMGR.VXD
Press control-alt-delete to reboot

Fra : Bo Simonsen

Dato : 13-05-03 12:28

On Mon, 12 May 2003 17:31:24 +0000, Kent Friis wrote:

> Ikke længere, man vælger bare protokol=MSN, og indtaster sin e-mail og
> password.

Jeg sidder med en gaim 0.59.1, og der skal jeg loade libmsn.so, før jeg
kan vælge protocol til MSN.

Men er det da blevet rettet i 0.6x versionerne?

Mvh.
Bo

Fra : Kent Friis

Dato : 13-05-03 16:05

Den Tue, 13 May 2003 13:28:29 +0200 skrev Bo Simonsen:

>Jeg sidder med en gaim 0.59.1, og der skal jeg loade libmsn.so, før jeg
>kan vælge protocol til MSN.
>
>Men er det da blevet rettet i 0.6x versionerne?

Jeg skulle ikke gøre andet end at vælge protokol og indtaste brugernavn
+ password, både for ICQ og MSN. Gaim v0.61.

Mvh
Kent
--
F0 0F C7 C8 - Intel Pentium bug