ingen lyd
Fra : abl

Dato : 10-05-03 12:41

hvad er galt jeg kan ikke spille musik det vil sige at det virker fint
når det er fra en cd. men ellers går det ikke, kan ikke spille nogle af
de andre formater så midt lyd kort må den have fundet. jeg bruger
knoppix 3.2 dansk udgave. og jeg køre på en bærbar det er et sis lyd kort.

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 10-05-03 14:41

abl wrote:

> hvad er galt jeg kan ikke spille musik det vil sige at det virker fint
> når det er fra en cd.

I Linux bliver audio CD'er afspillet direkte fra CD-spillen til lydkort,
du behøver altså ikke at konfigurere lydkortet først.

> men ellers går det ikke, kan ikke spille nogle af de andre formater så
> midt lyd kort må den have fundet.

Desværre, dit lydkort er ikke fundet.

> jeg bruger knoppix 3.2 dansk udgave. og jeg køre på en bærbar det er
> et sis lyd kort.

Kender ikke Knoppix, men du kan da se om din maskine er listet her:
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.