Psi "mesenger"
Fra : abl

Dato : 05-05-03 23:25

hvordan får jeg psi til at køre?
Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i feltet HOST
hvad skal jeg skrive

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 05-05-03 23:38

On Tue, 06 May 2003 00:25:20 +0200, abl <brandorff@nypost.dk> wrote:
> hvordan får jeg psi til at køre?
> Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i feltet HOST
> hvad skal jeg skrive

Prøv at kigge på: http://jabber.dk
Der kan du få en gratis konto (dvs. du faktisk bare kan skrive jabber.dk
i Host feltet og så bliver din konto automatisk oprettet).

/Thames
--
Jeg har det med min rumlige frihed som jeg har lagt mærke til at mænd
har det med deres testikler.

Fra : abl

Dato : 06-05-03 00:07

Martin Ehmsen wrote:

> Prøv at kigge på: http://jabber.dk
> Der kan du få en gratis konto (dvs. du faktisk bare kan skrive jabber.dk
> i Host feltet og så bliver din konto automatisk oprettet).
>
> /Thames
Kan mand komme i kontakt med folk der bruger nms? elle yahoo mesenger

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 06-05-03 05:29

abl skrev:

> [...]

Hvis jabber.dk ikke kører stabilt, er der andre jabberservere at
vælge mellem på <http://http://www.jabber.org/user/publicservers.php>.

> Kan mand komme i kontakt med folk der bruger nms? elle yahoo
> mesenger

Ja, du skal have fat i funktionen "browse services" og så registrere
dig på de services du ønskdr at benytte.

// Klaus

Fra : abl

Dato : 06-05-03 11:11

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> [...]
>

> Ja, du skal have fat i funktionen "browse services" og så registrere
> dig på de services du ønskdr at benytte.

Tak og det virker