Unlock v5.36. Den slukker efter 7-8 klik
Fra : Carsten Riis

Dato : 26-03-01 00:09

Hej gutter

Jeg sidder og roder lidt med unlockning af 2 wanna-save-Nokia'er

På den ene telefon skal jeg kun låse den øverste lås op før
nedenstående problem melder sig.
På den anden skal jeg låse dem alle fire op.
Hvorfor denne forskel??????

På begge telefoner har jeg følgende problem:
Jeg kan følge "opskriften" fra http://www.nokiauk.f2s.com/536.html
indtil punkt 6b, hvor man skal trykke på CLOSED ti gange.
Men telefonen slukker efter 7-8 klik.

Jeg tror ikke rigtig, at det er meningen, da oplåsningen ikke
fungerer.

Hvordan holder jeg telefonen tændt?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Morten Juel

Dato : 26-03-01 00:19

er du sikker på at det er ver. 5.36.. ???
jeg har prøvet det du beskriver, men den havde ver. 6 !

Mvh
Morten

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-03-01 08:17

Morten Juel wrote:

> er du sikker på at det er ver. 5.36.. ???
> jeg har prøvet det du beskriver, men den havde ver. 6 !

Når jeg laver *#0000# så fortæller den, at det er version 5.36
Og det samme i det program som skal bruges.

Så jo

Fra : Devoted

Dato : 26-03-01 06:29

Hej Carsten.
Jeg vil gerne prøve om jeg kan. Jeg har et flasher kabel, og har låst de
første 10 telefoner op nu. Jeg ved dog ikke om den kan klare dine, men vi
kan da prøve.
Skriv til mig hvis du er interesseret.
Ps. og fortæl mig lige om det er fornavn i begge ender af din mail adresse.

Mvh..Søren

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-03-01 20:58

Carsten Riis wrote:

snip: problem med unlocking

Nu har jeg i samarbejde med en kammerat fået unlocked 2 af de tre
telefoner som jeg har til rådighed.

Den sidste telefon kan jeg dog ikke engang komme i kontakt med via
datakablet?
Har I andre prøvet det? Hvad gjorde I? Blev I bare ved og ved eller
gjorde noget mere desperat?
For lidt råd og vejledning her i gruppen vil jeg være taknemlig.