Længde på USB kabel ?
Fra : s.wind@mail.com

Dato : 26-03-01 00:10

Hvor langt kan man forlænge et USB kabel så det stadig virker ?

Kan man eks, smide 5-6 5m kabler i røven på hinanden og stadig få signal
igennem ?

Nu skal det webcam altså med i soveværelset 8-D

Please reply på e-mail, da jeg sjældent når her ind forbi..

s.wind@mail.com

Fra : Søren Friis

Dato : 26-03-01 09:39

>Nu skal det webcam altså med i soveværelset!
Der er vist en der har set American Pie?!?

Spøg tilside... Jeg mener at et passivt kabel max må være 10 meter, men du
kan få aktive kabler, med indbygget forstærker, som vist bruger en del
strøm... Jeg vil tro at man godt kan smide et par stykker af sådan nogle
fætre sammen...?

/SF

Fra : Morten Kristensen

Dato : 02-04-01 18:43

Passiv : 6m
Aktiv : 25m

--
Morten Kristensen; mailto:mokris@image.dk
Phone +45 3871 2114 - GSM +45 2682 4053

Fra : Roland Hansen

Dato : 02-04-01 21:51

"Morten Kristensen" <mokris@image.dk> skrev i en meddelelse
> Passiv : 6m
> Aktiv : 25m

> --
> Morten Kristensen; mailto:mokris@image.dk
> Phone +45 3871 2114 - GSM +45 2682 4053

Hej!

Hvornår er et USB-kabel aktivt og hvornår er det passivt?

Roland