isdn Modem på mandrake 9.1
Fra : Claus Hansen

Dato : 29-04-03 07:01

Er der en venlig sjæl der kan komme med et hint, om hvordan jeg for mit
Lasat speed ll til at virke med mandrake 9.1

mcv
Claus

Fra : Morten Lund

Dato : 29-04-03 13:11

Claus Hansen wrote:

> Er der en venlig sjæl der kan komme med et hint, om hvordan jeg for mit
> Lasat speed ll til at virke med mandrake 9.1

Er det en ekstern terminal-adapter? I så fald skal du bare behandle det som
et almindeligt modem. Brug eventuelt minicom til at diagnosticere med. I så
fald burde du kunne kommunikere med TA'en med AT-kommandoer. Eksempelvis
"ati"

Internt - så skal du nok have fat i en ISDN-Howto.

/Morten

Fra : Claus Hansen

Dato : 29-04-03 17:51

Tak !!