Log daemon dims
Fra : Michael Andreasen

Dato : 28-04-03 14:51

Findes der et eller andet tool, som konstant æder en logfil og smider
den/eller noget af den i MySQL

evt. et eller andet frame man kunne bygge videre på?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 28-04-03 18:30

On Mon, 28 Apr 2003 15:51:28 +0200, Michael Andreasen
<maskinen2000@hotmail.com> wrote:

> Findes der et eller andet tool, som konstant æder en logfil og
> smider den/eller noget af den i MySQL

Jeg husker *meget svagt* at have set noget som det du beskriver på
<www.freshmeat.net> .. har du kigger der?

Hvis der ikke findes noget du kan bruge, kan du nemt skrive et kort
perl script. ;)

Der findes nogle moduler, som svarer til den måde 'tail -f' opfører
sig på.

--
Michael Wojciechowski

One must suffer before enlightenment.

Fra : Michael Andreasen

Dato : 29-04-03 15:16

"Michael Wojciechowski" <wojci@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> perl script. ;)
>
> Der findes nogle moduler, som svarer til den måde 'tail -f' opfører

ok takker.. Det ender nok med jeg selv må forsøge at skrive noget Perl
halløj :)

Mvh
Michael Andreasen