multimediaplayer til gentoo linux/KDE .. h~
Fra : Thomas

Dato : 24-04-03 22:43

Hej

Hvilken multimedia player kan i anbefale at bruge i KDE.

den skal gerne virke på nogenlunde samme måde som winamp eller MS mediaplayer.

jeg skal også have den til at afspille Divx, Xvid og andre gængse filformater.
dvs. den skal kunnen afspille musik og film.

Jeg ser frem til nogle velbegrundede argumentationer for diverse players.

Venligst

Thomas

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 24-04-03 22:56

On 24/04-03 23.42, Thomas wrote:
> Hej
>
> Hvilken multimedia player kan i anbefale at bruge i KDE.

Der findes vist ikke en samlet...

> den skal gerne virke på nogenlunde samme måde som winamp eller MS mediaplayer.

Winamp - like, saa kig paa XMMS

> jeg skal også have den til at afspille Divx, Xvid og andre gængse filformater.
> dvs. den skal kunnen afspille musik og film.

XMMS er kun til musik. Til film anbefaler jeg mplayer, den har indtil
videre afspillet alt hvad jeg kaster i hovedet af den.

Af KDE programmer kan naevnes noatun som er en "mulitmedie"
afspiller. Jeg har dog kun faaet den til at virker med musik.

/Daniel

--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are forced
by circumstances to meet.

Fra : XoDeus

Dato : 25-04-03 16:22

Musik - XMMS