Epia og Linux
Fra : Magnus Pedersen

Dato : 22-04-03 22:43

Nogen der har erfaringer med de nye Epia-boards (f.eks. M serien)
<http://www.viavpsd.com/product/epia_mini_itx_spec.jsp?motherboardId=21>
og Linux ? Det er især mpeg2 decomprimering i hardware jeg er interesseret i
om nogen har fået til at virke.

--
Magnus Pedersen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-04-03 22:46

Magnus Pedersen wrote:
> og Linux ? Det er især mpeg2 decomprimering i hardware jeg er interesseret i
> om nogen har fået til at virke.

Jeg har brugt et af kortene i Linux (i M-serien, men husker ikke
nummeret) i et stykke tid..

Det virker for så vidt fint nok, men jeg synes at kunne huske at der
ikke findes drivere til lige præcis mpeg2-delen ..

// Hans
--
Desert Eagle .50 hardballpistol med blowback og hopup og sådan
til salg for højeste bud over 1000, mail for billeder.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-04-03 08:54

Magnus Pedersen wrote:
> og Linux ? Det er især mpeg2 decomprimering i hardware jeg er interesseret i
> om nogen har fået til at virke.

Prøv forresten at kigge på support forum på www.viaarena.com..
Der står at der endnu ikke er drivere, men at de kommer.. der står
iøvrigt også mange andre spændende ting.

// Hans