MS Windows
briani 27239
win98 / win98se / winxp - dansk / engelsk
Fra : Jens Nielsen

Dato : 17-05-03 06:12

jeg har i øjeblikket win98 og oe/ix plus office 2000 - alt på dansk.

overvejer nu at skifte til win98se eller eventuelt winxp, men på engelsk.

vil jeg stadig være i stand til bruge den danske office 2000 med
win98se/winxp på engelsk??

mvh
jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-05-03 06:26

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev :

>overvejer nu at skifte til win98se eller eventuelt winxp, men på engelsk.

Du bør ikke skifte til Win 98SE, da den ikke længere supporteres
og dermed kun begrænset kan opdateres.

>vil jeg stadig være i stand til bruge den danske office 2000 med
>win98se/winxp på engelsk?

Ja.
--
Knud

Fra : Anders pedersen

Dato : 17-05-03 08:08

Sat, 17 May 2003 07:25:30 +0200, Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Du bør ikke skifte til Win 98SE, da den ikke længere supporteres
> og dermed kun begrænset kan opdateres.
Bare skift til windows 98se køre selv med den.
Det er ligemeget med opdateringer hovdesagen er det kører.

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 09:19

Anders pedersen skrev:

> Bare skift til windows 98se køre selv med den.
> Det er ligemeget med opdateringer hovdesagen er det kører.

Ja, og hvis man så bruger nyeste udgave af
IE/OE, så skulle der ikke være de store
problemer i det, da der jo ofte kommer nye
opdateringer til disse.

--
/Gevaldi

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 17-05-03 13:46

> Det er ligemeget med opdateringer hovdesagen er det kører.

Det tror jeg de færeste i dk.edb.sikkerhed ville give dig ret i! Jeg ville
mene at det er direkte dumt ikke at installere sikkerhedsopdateringer.

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Madsen

Dato : 17-05-03 15:03

Peter (8464) skrev:

> Det tror jeg de færeste i dk.edb.sikkerhed ville give dig ret i!
> Jeg ville mene at det er direkte dumt ikke at installere
> sikkerhedsopdateringer.

Tja, man kan jo f.eks. prøve at kigge på mange af de computervira som
er i omløb for tiden. Mange af dem udnytter et sikkerhedshul som blev
lukket af MS for over to år siden, men alligevel bliver tusindvis af
computere inficeret fordi brugeren ikke tænker sig om. Sørgeligt.

Computerebrugere som ikke holder sin computer opdateret med sidste
nye sikkerhedsopdateringer et som rotter eller duer. De er også ofte
smittebærere af mere eller mindre ubehagelige sygdomme. ;)

Madsen.

Fra : Bach|DK|

Dato : 18-05-03 08:07

> vil jeg stadig være i stand til bruge den danske office 2000 med
> win98se/winxp på engelsk??

Ja
--
Michael Bach