MS Windows
briani 27239
Lost & found til NTFS??
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-03 22:49

Hej Gruppe

Efter at have minimeret en 2000 adv. server en del (Jeg regnede med at lege
med den på et eller andet tidspunkt), har jeg installeret en XP pro på samme
partition (NTFS). Nu har jeg så brugt XP'erern en måneds tid. I et tilfælde
af træthed (dumhed) slettede jeg så en "ukendt profil", kvajet vil mange
sikkert sige, og kan nu ikke få adgang til nogle filer der var gemt i
profilen, som ikke var så ukendt endda.

Nå pyt med det, hvordan genetablerer jeg de data, der blev slettet
(Systemgendannelse har jeg selvfølgelig slået fra, da jeg ikke så nogen
grund til sådant spild). Jeg har ikke rodet mere (defragmenteret eller
lignende) siden uheldet. En fortrydelse af fjernelsen af profilen ville være
rar, men sikkert ikke gennemførbar (Selvom jeg ikke har prøvet at
genetablere registreringsdatabasen eller lignende). I tidernes morgen brugte
jeg programmet "Lost & Found" til Fatdrev, men den virker ikke til
NTFS-drev.

Med venlig hilsen

Leif poulsen

Fra : morten l

Dato : 16-05-03 23:37

"Leif Poulsen" <leifATfakseDOTbynetDOTdk> skrev i en meddelelse
> [...]
brugte
> jeg programmet "Lost & Found" til Fatdrev, men den virker ikke til

easy recovery pro kan godt NTFS

Morten