MS Windows
briani 27239
stuffit (.sit files)
Fra : Cyberbob

Dato : 16-05-03 20:24

hej igen NG!

Jeg postede tidligere omkring internet explore throppers....

fik også noget hjælp... det eneste er bare at nu sidder jeg med nogen filer
der hedder .sit ... det fandt jeg da hurtigt udaf var et pakkeformat...
fint nok... jeg henter programmet.... men så har jeg pludselig en .rsrc fil
jeg ikke ander hvad fanden jeg skal gøre med.... er der nogen der kan
hjælpe mig så jeg kan få den her fil til at blive til et .bmp eller hvad
den nu skal være... den thropper jeg leder efter kan downloades i dette
link: http://www.resexcellence.com/scripts/load.cgi/throbber_03-
12.sit?/user_contributions4/throbber_03-12.sit

og programmet stuffits til at pakke .sit filer ud med her:
http://www.stuffit.com/cgi-bin/stuffit/n-login_stuffit.cgi?expwinstandard

man skal dog lige registre nogen fake oplysninger først... ;)

nogen må da ha lejet med deres IE før mig... det ser ihvertfald sådan ud...
måske bare ikke nogen med så lav intelligens... ;)
--
-Cb

Fra : Leony

Dato : 16-05-03 20:58