MS Windows
briani 27239
Spam-Kiler
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 15-05-03 13:48

X-posted fra outlook gruppen

Hvilket program er det bedste spamkiller program til Outlook XP. Der både
skal filtrerer på pop3 konti og hotmail konto?

--
Med Venlig Hilsen
Ole PE Jensen

Fra : Sparre

Dato : 15-05-03 14:14

> Hvilket program er det bedste spamkiller program til Outlook XP. Der både
> skal filtrerer på pop3 konti og hotmail konto?

Jeg bruger McAfee SpamKille, sammen med min OE den er udemærket og mener
også at den kan klare Hotmail konti.

Men hvorfor ha en hotmail konto ? jeg har spærret for domænet hotmail.com da
omkring 40% af alt det spam jeg får er fra hotmail adresser....

--
Sparre

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 15-05-03 14:57

Sparre wrote:

> Jeg bruger McAfee SpamKille, sammen med min OE den er udemærket og
> mener også at den kan klare Hotmail konti.
Det var godt nok til Outlook XP men jeg vil da prøve at se på det

> Men hvorfor ha en hotmail konto ? jeg har spærret for domænet
> hotmail.com da omkring 40% af alt det spam jeg får er fra hotmail
> adresser....
Jeg bruger hotmail til alt mulig billig reklame som man er nødt til at hive
hjem for at få fat i et eller andet guf...

--
MVH Ole PEJ
ICQ 40112860

Fra : Calle.

Dato : 15-05-03 16:19

Ole PE Jensen wrote:
> X-posted fra outlook gruppen
>
> Hvilket program er det bedste spamkiller program til Outlook XP. Der
> både skal filtrerer på pop3 konti og hotmail konto?

Spampal
--
Calle

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 15-05-03 17:17

Calle. wrote :

> Spampal

ditto ! Det eneste den mangler er muligheden for rapportering af spam, som
den spotter. Det drejer sig jo også om at give noget tilbage til
"samfundet".

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 90,86%
http://www.spampal.org.uk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-05-03 17:53

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid>
says...
> ditto ! Det eneste den mangler er muligheden for rapportering af spam, som
> den spotter. Det drejer sig jo også om at give noget tilbage til

SpamAssassin på mailserveren

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 15-05-03 20:41

Jesper G. Poulsen wrote :

> In dk.edb.system.ms-windows, Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid>
> says...
>
> SpamAssassin på mailserveren

ok ... det produkt kender jeg ikke ... rapporterer den automatisk til fx
spamcop og lignende ? Findes der Bayesian filtre til den ?

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Svar til gruppen og ikke til mig privat !
Skriv under det du svarer på - www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-05-03 21:45

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid>
says...
> ok ... det produkt kender jeg ikke ... rapporterer den automatisk til fx
> spamcop og lignende ?

Ja.

> Findes der Bayesian filtre til den ?

Ja.

Det eneste SpamAssassin kræver er en Perl-fortolker på maskinen (det er
et Perl-script). Og det er OSS.

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 16-05-03 02:56

Hej.
TAk for de mange gode svar

Jeg vi nu prøve med MailWasher og MailPal

--
MVH Ole PEJ
ICQ 40112860

Fra : Jakob Hansen

Dato : 15-05-03 16:38

On Thu, 15 May 2003 14:47:43 +0200, "Ole PE Jensen" <opej@city.dk>
wrote:

>Hvilket program er det bedste spamkiller program til Outlook XP. Der både
>skal filtrerer på pop3 konti og hotmail konto?

http://www.mailwasher.net/

hilsen
Jakob Hansen