MS Windows
briani 27239
drivere til grafikkort
Fra : Sorensen

Dato : 14-05-03 23:07

Jeg kan ikke finde cd-en til mit grafikkort efter at jeg har formatteret
harddisken og installeret win xp-pro. Grafikkortet hedder vistnok noget i
retning af SIS 64 mb AGP. Det er alt jeg ved om den. Hvor kan jeg downloade
de rigtige drivere til dette kort.

Fra : Torben Jensen

Dato : 14-05-03 22:30

"Sorensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> harddisken og installeret win xp-pro. Grafikkortet hedder vistnok noget i
> retning af SIS 64 mb AGP. Det er alt jeg ved om den. Hvor kan jeg

Prøv den rigtige gruppe

dk.edb.hardware.grafikkort
--
Mvh Torben

Fra : Peter Brown

Dato : 14-05-03 22:34

> [...]
> harddisken og installeret win xp-pro. Grafikkortet hedder vistnok noget i
> retning af SIS 64 mb AGP. Det er alt jeg ved om den. Hvor kan jeg

Hej

Er du sikker på, at du har et LØST grafikkort og ikke et onboard?
Bundkort fra PC-CHIPS benytter netop et grafikkortkort med navnet SIS 64mb
AGP, som onboard grafikkort, i deres M810xxx serie.
Er det tilfældet kan du på www.pc-chips.com.tw downloade de nødvendige
drivere, kan du ikke finde dit bundkort derinde, så prøv på:
http://www.eagletec.nl/drivers.htm

Peter Brown

Fra : ib

Dato : 15-05-03 09:12

Det er et onboard grafikkort jeg har. Er der forskel på driverne på dem.

Fra : Pico

Dato : 15-05-03 16:50

ib wrote:
> Det er et onboard grafikkort jeg har. Er der forskel på driverne på
> dem.

Så må driverne da være på din CD til bundkortet.
Pico

Fra : Sorensen

Dato : 15-05-03 18:38

Jo, men det er jo den jeg ikke kan finde.

Fra : Poul Erik

Dato : 15-05-03 18:33

On Thu, 15 May 2003 18:37:35 +0100, "Sorensen"
<ibib@soerensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jo, men det er jo den jeg ikke kan finde.

Så er det jo dem du skal finde på nettet.

Poul Erik

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-05-03 01:47

Poul Erik wrote:

> Så er det jo dem du skal finde på nettet.

Æh, er det íkke det han prøver på?

mvh
Henning

Fra : Poul Erik

Dato : 16-05-03 07:19

On Fri, 16 May 2003 02:47:12 +0200, "Henning Præstegaard"
<onkelhenning@oncable.dk> wrote:

>Poul Erik wrote:

>Æh, er det íkke det han prøver på?

Så vidt jeg har forstået det, har han søgt efter drivere til
grafikkort, og ikke bundkortet.

Han skal søge efter bundkortet og er han heldig, er der. der seperate
drivere til grafik delen, ellers skal han hente den samlede pakke til
bundkortet.

Poul Erik