Samsø ?
Fra : Boysen

Dato : 25-03-01 22:02

Hej alle.

Jeg har desværre 3 ugers ferie tilgode, og uheldigt nok har jeg fået lov
til at låne et hus på nordspidsen af Samsø. Jeg regner med, at fiske fra ca.
d. 01-04 og en lille uge frem.

Nu er problemet, at jeg intet aner om fiskeriet på Samsø. Planen er, at
tømme Kattegat for havørreder.
Hvor på øen skal jeg overveje at fiske (har bil), og hvor skal jeg ihvetfald
ikke fiske.

Relevante links er meget velkomne.

Prøvede lige et par timer idag i en lokal mose, men hverken gedder eller
aborrer viste tegn på liv.

/Michael Boysen

Fra : Patrick Frømming

Dato : 26-03-01 08:45

Hej Michael

Vi, Bananfluerne, var en tur på Samsø i oktober måned. Fiskeriet var ganske
glimrende, vi fik knapt 100 havørreder, 1 havaborre, 1 multe + det løse.
Vi har lagt turhistorien ind på vores hjemmeside på:
http://www.bananfluerne.dk

Vh Patrick, Bananfluerne

Fra : Boysen

Dato : 28-03-01 10:32

Patrick Frømming skrev:
> [...]
> glimrende, vi fik knapt 100 havørreder, 1 havaborre, 1 multe + det løse.
> Vi har lagt turhistorien ind på vores hjemmeside på:

Respekt og mange tak.
Desværre er der (endnu en gang) gået ged i planerne, så nu bliver det i
stedet sjælland.
Jeg har en idé om, at Sejerøbugten kunne være "hot" for tiden - er det helt
galt. Ellers prøver jeg Roskilde el. Isefjorden, men det er jo altid det
fjerneste fiskeri der er bedst .

/Michael Boysen