MS Windows
briani 27239
Efter servicepack 1
Fra : Olsen

Dato : 11-05-03 21:39

Jeg har installeret servicepack 1 i min XPpro.

Er der noget jeg skal være opmærksom på herefter?

Tilsyneladende virker alt perfekt.

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-05-03 23:11

Olsen skrev :
> Jeg har installeret servicepack 1 i min XPpro.
>
> Er der noget jeg skal være opmærksom på herefter?
>
> Tilsyneladende virker alt perfekt.

Næe hvis du har lovlig nøgle til XP og Office så kører det meget godt. Tjek
dog om din OE virker eller fryser ved linieskift. Det problem er ofte oppe i
OE gruppen (hvor jeg også fik hjælp til at løse mit problem Men det
kommer først efter at du har kørt de fleste Windows Updates.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter Binderup

Dato : 12-05-03 07:36

Jeg oplevede at min UK Study version af XP Pro oplevede mange Blue Screen Of Death efter jeg opgraderede til SP1 på den installation
jeg havde kørt siden XP kom ud og til SP1 kom ud.

Efter jeg formaterede hele lortet og lavede en clean install med XP og SP1 så har der ikke været noget problem overhovedet.

Da SP1 kom frem var der i de udenlandske grupper rigtig mange der havde problemer med at opgradere, men noget tyder på at det er
stilnet meget af, så der er nok kommet nogle hotfixes der løser problemet.

/Peter

Fra : Pico

Dato : 12-05-03 17:18

Peter Binderup wrote:
> [...]
> havde problemer med at opgradere, men noget tyder på at det er
> stilnet meget af, så der er nok kommet nogle hotfixes der løser

Eller også var deres udgaver måske ikke helt "legale", det har MS
nemlig prøvet at råde bod på
Pico

Fra : Peter Binderup

Dato : 12-05-03 23:26

> Eller også var deres udgaver måske ikke helt "legale", det har MS
> nemlig prøvet at råde bod på

Det var ikke problemet med at FCKxxx keyen ikke kunne opgraderes - det var simpelthen at de oplevede at et stabilt system blev meget
ustabilt efter en opdatering. Og da jeg selv har en legal kopi, og da jeg oplevede det selv samme så var der tilsyneladende et
problem.

/Peter

Fra : Peter Binderup

Dato : 12-05-03 23:26