MS Windows
briani 27239
Kun lyd på .avi-fil
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 11-05-03 20:57

Hvordan kan det være, at der alene kommer lyd på en .avi-fil? Den skulle
også indeholde billede.....

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 11-05-03 21:11

Du har ikke det rette codec, og kan derfor kun få
dekomprimeret lyden. Prøv med DivX, Xvid,
Mpeg2 og Cristal-DivX. Til Mpeg2 kan du hente
et freewareprogram der hedder Elecard. Kan
ikke huske linket.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Honning og gaffa i en!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-05-03 22:11

In dk.edb.system.ms-windows, Henrik Steffensen <hst@vip.cybercity.dk>
says...
> Hvordan kan det være, at der alene kommer lyd på en .avi-fil? Den skulle
> også indeholde billede.....

Du mangler en codec. GSpot kan hjælpe dig på vej

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 14-05-03 01:54

> Du mangler en codec. GSpot kan hjælpe dig på vej
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Jeg var lige med på en kigger. Niiiice program. Det har jeg savnet en del
gange. Thx!!!

Jakob