MS Windows
briani 27239
Flytte eller kopiere filer
Fra : jano

Dato : 11-05-03 17:31

Hej !

Jeg efterlyser en funktion i højremuseknap når jeg bruger stifinder.

Kort og godt et punkt i menuen hvor jeg kan vælge at flytte - kopiere fil
til anden mappe eller drev

Skal virke under W2K pro

Mv. Jano

Fra : jens

Dato : 11-05-03 17:44

"jano" <jano@surfpost.sk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg efterlyser en funktion i højremuseknap når jeg bruger stifinder.
>
> Kort og godt et punkt i menuen hvor jeg kan vælge at flytte - kopiere fil

Hvad er der galt med "klip" og "sæt ind" ?
Ellr "kopier" og "sæt ind" ?

mvh Jens

Fra : Jens Petersen

Dato : 11-05-03 17:50

On Sun, 11 May 2003 18:31:14 +0200, "jano" <jano@surfpost.sk> wrote:

> [...]
>
>Jeg efterlyser en funktion i højremuseknap når jeg bruger stifinder.
>
>Kort og godt et punkt i menuen hvor jeg kan vælge at flytte - kopiere fil

Jamen kan du ikke allerede det med 'klip' og 'sæt ind'?

--
Jens

Don't be afraid of flying. Be afraid of crashing.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 11-05-03 18:40

jano wrote:

> Kort og godt et punkt i menuen hvor jeg kan vælge at flytte -
> kopiere fil til anden mappe eller drev

Brug "Copy/Move to" fra
http://www.petri.co.il/other_free_shell_enhancements.htm
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : jano

Dato : 11-05-03 19:31

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Brug "Copy/Move to" fra
> http://www.petri.co.il/other_free_shell_enhancements.htm
> --

Tak!
Det var lige det jeg skulle bruge.
Mv. Jano

Fra : Peter Holm

Dato : 16-05-03 20:58

Toke Eskildsen wrote:

> Brug "Copy/Move to" fra
> http://www.petri.co.il/other_free_shell_enhancements.htm

Hey! Super sejt - det har jeg irriteret mig over i flere årtier.
Thx
Peter

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 16-05-03 21:08

Peter Holm wrote:

> Hey! Super sejt - det har jeg irriteret mig over i flere årtier.

Wauv! Allerede fra Windows versionerne før 3.11?[1]

(av av, 'ik slå!)

[1] http://www.theeldergeek.com/windows_timeline.htm
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Leony

Dato : 12-05-03 14:25

> Jeg efterlyser en funktion i højremuseknap når jeg bruger stifinder.

Marker de filer du vil flytte/kopiere. Træk dem til destinationen med
højremuseknap.
Når du giver slip får du mulighed for at vælge kopier, flyt, opret
genvej eller annuller.

Du kan også gøre det ved at holde shift, control eller alt ned mens du
trækker. Shift flytter filerne, ctrl kopierer filerne og alt opretter en
genvej.
(dette er ikke testet grundigt, men det virker på XP).

Ovenstående muligheder forudsætter at der er 2 stifindere åbne.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/