MS Windows
briani 27239
"Der er installeret nye programmer"
Fra : eh

Dato : 09-05-03 07:35

Hej, jeg håber det er rette sted at spørge.
WIN XP kommer op med en irriterende fane - "Der er installeret nye
programmer" - hen over start-menuen. Det er en halv million år siden der er
installeret sidst, og jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg fjerner den fane.
På forhånd tak.
Erling

Fra : Michael

Dato : 09-05-03 08:00

"eh" <erling.korsoer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> installeret sidst, og jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg fjerner den fane.

Du kan deaktivere "nye programmer" ved at højreklikke på den nederste blå
programlinje (kan ikke lige huske hvad den hedder), vælge egenskaber,
fanebladet "menuen start", "tilpas", fanebladet "avanceret" og fjern
fluebenet i "fremhæv senest installerede programmer".

Det burde gøre tricket!

Michael

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 09-05-03 11:55

> Det burde gøre tricket!

Hehe, "That should do the trick!". Er det ikke hvad
man kalder en danisme? Eller er det omvendt igen? =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Nu også med spinat !