MS Windows
briani 27239
LINK
Fra : benny

Dato : 08-05-03 23:30

er der ikke en der kan fortælle mig hvor dan indsætter et link f.eks som
mange herinde gør m.v.h Benny

Fra : Madsen

Dato : 08-05-03 23:43

benny skrev:

> er der ikke en der kan fortælle mig hvor dan indsætter et link
> f.eks som mange herinde gør m.v.h Benny

Mener du et link til et andet indlæg, eller? Hvis det er det du mener
så prøv at læse tråden 'news linking' fra d. 3 maj her i gruppen.

Madsen.

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 08-05-03 23:54

On Fri, 9 May 2003 00:30:06 +0200, "benny"
<glb@"spamfilter"tdcadsl.dk> wrote:

>er der ikke en der kan fortælle mig hvor dan indsætter et link f.eks som
>mange herinde gør m.v.h Benny

MVH Martin S

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-05-03 00:11