MS Windows
briani 27239
CD-RW/DVD DREV
Fra : Frank

Dato : 07-05-03 21:43

Hej !

Jeg har et Toshiba COMBO drev i min bærbare pc, der pludselig ikke vil læse
alle cd´er og heller ikke acceptere at brænde længere.

jeg har prøvet at installere update til Creator uden at problemet blev løst.

CD´en som bl.a. ikke kan læses indeholder kun en WORD fil på 60 MB, og den
kan læses af ældre drev

HJÆLP

Frank

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-03 23:10

"Frank" <pors@post8.tele.dk> skrev :

>Jeg har et Toshiba COMBO drev i min bærbare pc, der pludselig ikke vil læse
>alle cd´er og heller ikke acceptere at brænde længere.

Nok bedre hjælp i en af dk.hardware.drev-grupperne.

http://usenet.dk/grupper.pl?seek=hardware.drev