MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Temperary inter......?
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-05-03 23:28

Hej.
Jeg har følgende problem : Min Temperary internet files mappe fylder 260mb.
når jeg sletter indholdet i den og tjekker igen, så fylder den stadig næsten
260mb. Jeg har tjekket at "Show hidden files and folders" ikke er
markeret!. Hvad gør jeg galt eller må man bare acceptere det store spild af
plads på HD?....
Jeg kører med XP PRO!.

På forhånd tak!.

Fra : Kispus

Dato : 06-05-03 23:45

"Jan Rasmussen" <jahrboy@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kører med XP PRO!.
>
> På forhånd tak!.
>
> Jeg ville da prøve at genstarte og så se hvad den så siger
Hilsen John

Fra : Leo.E

Dato : 07-05-03 06:24

"Jan Rasmussen" <jahrboy@webspeed.dk> wrote in message news:<3eb836ce$0$89572$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> når jeg sletter indholdet i den og tjekker igen, så fylder den stadig næsten
Prøv at gå i kontrolpanel-internetindstillinger-generelt-
midlertidige internetfiler-indstillinger og sæt den til 1 MB
Hilsen: Leo

Fra : M.Kay

Dato : 07-05-03 09:36

I know it's awful, but Jan Rasmussen wrote to everybody in
dk.edb.system.ms-windows saying:

> stadig næsten 260mb. Jeg har tjekket at "Show hidden files and
> folders" ikke er markeret!. Hvad gør jeg galt eller må man bare

det er næppe løsningen på dit problem, men hvis du vil se alle filerne i
dine mapper skal "Show hidden files and folders" jo netop markeres.

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie

Fra : lovend

Dato : 07-05-03 23:19

> dk.edb.system.ms-windows saying:

det er næppe løsningen på dit problem, men hvis du vil se alle filerne i
dine mapper skal "Show hidden files and folders" jo netop markeres.

Jow det er bare en skrive fejl det er makeret kender manden og har ikke
kunnet hjælpe ham

mvh lovend

Fra : Madsen

Dato : 08-05-03 00:28

Jan Rasmussen skrev:

> Jeg har følgende problem : Min Temperary internet files mappe
> fylder 260mb. når jeg sletter indholdet i den og tjekker igen, så
> fylder den stadig næsten 260mb.

Er du sikker på at du har flueben i 'Slet alt offline-indhold' når
du tømmer Temporary Internet Files?
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/delete_all_offline.png>

Madsen.