MS Windows
briani 27239
Windows XP Embedded
Fra : Steffen Hansen

Dato : 06-05-03 18:47

Hej,

Jeg står og mangler et eksemplar af Windows XP Embedded. Er der nogen som
ligger inde med det?

/Steffen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-05-03 20:18

"Steffen Hansen" <steffenhansen@indbakke.dk> skrev :

>Jeg står og mangler et eksemplar af Windows XP Embedded. Er der nogen som
>ligger inde med det?

Du kan bestille en trialversion på
http://www.microsoft.com/windows/Embedded/xp/evaluation/trial/evalkit.asp.

Ellers må du ned forbi en softwarepusher og købe den.

Fra : Steffen Hansen

Dato : 06-05-03 21:21

> Du kan bestille en trialversion på

Ja jeg ved det godt...... men det ville være nemmere lige at få en kopi af
en. (hvilket jeg nok skulle mene er lovligt. eller så ihvertfald tæt på. Det
ville sikkert også være hurtigere

Men selvfølgelig bestiller jeg den direkte fra microsofts hjemmeside uanset
hvad, da der følger en masse dokumentation med. Jeg ved dog ikke hvornår de
begynder at sende dem..

/Steffen