MS Windows
briani 27239
W2K "anvender computerens indstillinger"
Fra : Peter Schrøder

Dato : 06-05-03 08:07

Og dér bli'r den stående.
Ingen harddisk aktivitet, men "alting" virker i øvrigt, cd-skuffe
kan køres ud, bjælken i startbilledet kører etc.
Har forsøgt en repair fra cd'en, men det gjorde ingen
forskel.
Kan selvfølgelig installere forfra, men det kan øjensynligt ikke
lade sig gøre uden at formattere?
Hvad hedder denne frase i den engelske version?
(for at kunne søge på MS knowledge database)

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : M.Kay

Dato : 06-05-03 09:11

I know it's awful, but Peter Schrøder wrote to everybody in
dk.edb.system.ms-windows saying:

> [...]
> lade sig gøre uden at formattere?
> Hvad hedder denne frase i den engelske version?
> (for at kunne søge på MS knowledge database)

Applying computer settings..

Er din pc meldt til et domæne? har du prøvet at geninstallere Service Pack
1?

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie

Fra : Peter Schrøder

Dato : 06-05-03 10:32

"M.Kay" skrev
> Applying computer settings..

Tak

> Er din pc meldt til et domæne? har du prøvet at geninstallere Service Pack
> 1?

Det er en kollegas maskine som er en del
af firmaets netværk. Jo mindre man "kan", jo mindre
bliver man blandet ind i hverdagens små mysterier

Den kom iøvrigt op at køre efter at ha' stået i små 35 min...
Jeg fandt et hav af obskure processer kørende. Prøver
at rense den for slam og sætter IE til lidt strammere
omgang med nettet.
Tak for hjælpen.