MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dvale (XP) giver internetproblemer?
Fra : paul

Dato : 05-05-03 22:52

Jeg lukker kun XP helt ned når jeg er tvunget til det. Ellers lukker jeg med dvale.
En gang imellem oplever jeg at der går koks i internetforbindelsen på den måde at den
melder 'Cannot find server' allevegne. Så restarter jeg XP og alt er i orden igen for
nogle dage.

Et kig på groups.google viser at der er mange dvalebrugere, som har oplevet den slags.
De fleste antyder at det må være en bug i XP. Men der er en som skriver at det er
ZoneAlarmPros'skyld. Jeg ville nødig blive tvunget til at droppe ZApro3 da jeg
efterhånden er blevet fortrolig med den. Jeg har version 31,395.

Har andre oplevet internetproblemer ved brug af XPdvale??? Jeg er særlig interesseret i
at høre om problemet også forekommer når man ikke har ZoneAlarm.

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 06-05-03 00:28

"paul" <hader.spam@get.2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
interesseret i
> at høre om problemet også forekommer når man ikke har ZoneAlarm.

Du kan da bare prøve at deaktivere ZAPro og se hva der sker?
Jakob

Fra : paul

Dato : 06-05-03 09:16

Jakob Baunsgaard wrote:

> Du kan da bare prøve at deaktivere ZAPro og se hva der sker?
> Jakob

Det har jeg prøvet. Det løser ikke problemet. Ham der skrev at det er ZA'skyld skrev at
man ikke blot skal uninstallere ZA, men også slette obskure dll's oma.