MS Windows
briani 27239
slette filer umiddelbart
Fra : Martin Sveegaard

Dato : 04-05-03 23:59

Jeg synes det er drønirriterende, når jeg skal slette en eller flere
filer, så spørger windows mig altid om jeg nu mener det. Er der nogen
der ved, hvordan jeg får den til at slette filerne umiddelbart?
MVH Martin S

Fra : Madsen

Dato : 05-05-03 00:01

Martin Sveegaard skrev:

> Jeg synes det er drønirriterende, når jeg skal slette en eller flere
> filer, så spørger windows mig altid om jeg nu mener det. Er der nogen
> der ved, hvordan jeg får den til at slette filerne umiddelbart?

Prøv at højreklikke på din papirkurv og vælg Egenskaber. Resten siger
vist sig selv. :)

Madsen.

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 05-05-03 00:21

On Mon, 05 May 2003 01:01:00 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Prøv at højreklikke på din papirkurv og vælg Egenskaber. Resten siger
>vist sig selv. :)

Ja, der er den (selvfølgelig). Tusind tak for det!
MVH Martin S

Fra : Thomas

Dato : 05-05-03 08:05

On Mon, 05 May 2003 00:59:04 +0200
Martin Sveegaard <sveegaard@tdcadslFJERN:DETTE.dk> wrote:

> Jeg synes det er drønirriterende, når jeg skal slette en eller flere
> filer, så spørger windows mig altid om jeg nu mener det. Er der nogen
> der ved, hvordan jeg får den til at slette filerne umiddelbart?

Du kan sætte den til ikke at ligge nogle filer overhov i Papirkurven ved
at højreklikke på papirkurv/egenskaber og så siger det vist sig selv....

Er du ikke så meget for den idé, da du evt. nogle gange stadig ønsker
lige at have en lille backup liggende, kan du bare trykke og holde SHIFT
nede når du trykker på DELETE.....
Så slettes filen også permanent...

Venligst

Thomas