MS Windows
briani 27239
Programmer konflikter med 7-kabalen mm????~
Fra : Lise

Dato : 04-05-03 20:10

Som fortsættelse af mit spørgsmål omkring, hvorfor min 7-kabale ikke ville
starte (fejlmeddelse ved opstart)

Niels Solskin skrev:

> Det beskrive prmært programmer som konflikter med 7 kabalen.
>
> Du kan prøve at trykke ctrl alt delete ned samtidig, så får du en boks
> op,
> som viser hvilke programmer du har kørende lige nu, hvis nogle af de
> programmer
> de nævner, kan du markere dem og afslutte jobbet, og så prøve
> 7 kabalen og finde ud af, om den nu virker, og så har du synderen.

> Har du installeret et program, og så startede det ??

Hej Niels og I andre.

Ja så har jeg forsøgt mig med ctrl alt delete. OG jeg får faktisk 7-kabalen
til at køre!! Så tak for det

Men jeg synes det er mærkeligt - måske er der en her, der kan forklare eller
se, hvad det er der sker. Det er lidt svært at forklare, men jeg skal prøve.

Jeg skal som minimum have afsluttet Logitech desktop messenger og Findfast.
Dem har jeg vist fået slået fra nu - og så går det fint med at starte
7-kabalen efter jeg har startet computeren. Sker der noget ved at have
Findfast slået fra, så den ikke opretter index ved opstart??

MEN hvis jeg starter Explorer og derefter forsøger at starte 7-kabalen går
det galt igen!! Så lukker jeg explorer og 7-kabalen vil stadig ikke starte.
Så trykker jeg ctrl alt delete og forsøger at afslutte Avgctrl (hvad det så
end er for noget?!) og så starter 7-kabalen igen -MEN Avgctrl er IKKE
afsluttet og jeg trykker så bare annuller afslutningen og 7-kabalen kører
stadig. Jeg fatter ikke, hvad der foregår!!!

Jeg kan ikke sige præcist hvor det er gået galt mht nye programmer. Jeg har
de sidste måneder fået mere nyt og jeg kan ikke huske, hvornår der blev
problemer med 7-kabalen. Meeen

Det hele startede med, at jeg crashede totalt med McAfee antivirus, så jeg
måtte reinstallere win 98. Først kunne jeg slet ikke få win igang. Men det
lykkedes og jeg afinstallerede McAfee. Så fik jeg internet via
antenneforening. Dernæst opdaterede jeg Explorer og Outlook, fordi jeg havde
problemer med at min Explorer frøs. Det har jeg så holdt ved lige siden. Nu
fryser Explorer ikke mere, men jeg har sommetider problemer med at den ikke
vil lukke. Det gør mig nu ikke så meget. Siden har jeg fået en ny logitech
mus og AntiVir installeret. Jeg tror det var det hele.

Er der nogen, der kan hjælpe??

Mvh Lise