MS Windows
briani 27239
Tjenesten messenger popper pludselig op?
Fra : Henning Lund

Dato : 03-05-03 18:25

Jeg har ved instalering af XP fjernet messenger, nu pludselig her i
aften kommer der noget sexhalløj ind via "tjenesten messenger", hvordan
pokker kan det lade sig gøre, og hvorledes fjerner jeg det skidt?
Jeg hader spammere, de skulle hænges op i deres, ja gæt selv.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Madsen

Dato : 03-05-03 18:32

Henning Lund skrev:

> [...]
> i aften kommer der noget sexhalløj ind via "tjenesten messenger",
> hvordan pokker kan det lade sig gøre, og hvorledes fjerner jeg det

MSN Messenger og tjenesten Messenger er to vidt forskellige ting.
Prøv at læse tråden ved navn Messenger fra d. 02/05 her i gruppen.

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-05-03 19:17

Madsen skrev:

> MSN Messenger og tjenesten Messenger er to vidt forskellige ting.
> Prøv at læse tråden ved navn Messenger fra d. 02/05 her i gruppen.

Link? Jeg ryddede nemlig op her i eftermiddags inden jeg havde set alt
som havde hobet sig op de sidste dage.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-05-03 20:31

Madsen skrev:

> Prøv at læse tråden ved navn Messenger fra d. 02/05 her i gruppen.

Fandt den på Google, tak for svaret.