MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
news linking
Fra : Martin Bilgrav

Dato : 02-05-03 23:18

HEjsa

Hvis jeg fx har een bestemt newsgroup post jeg vil lave en URL-link til,
hvordan gøres dette?

MVh
Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-05-03 23:32

Martin Bilgrav wrote:

> Hvis jeg fx har een bestemt newsgroup post jeg vil lave en URL-link til,
> hvordan gøres dette?

Du åbner for indlæggets header - jeg tror nok, det gøres med CTRL-F5 i
Outlook Express - og så finder du linjen, der begynder med:
"Message-ID:"
Kopier det,der står omgivet af "<" og ">", skriv "news:" og indsæt det
kopierede - du skal ikke skrive gåseøjnene, og der skal ikke være
mellemrum efter kolonnet.

Her er for eksempel et link til dit indlæg:

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Madsen

Dato : 02-05-03 23:58

Kim Ludvigsen skrev:

> Du åbner for indlæggets header - jeg tror nok, det gøres med
> CTRL-F5 i Outlook Express

Ctrl + F3

Madsen.

Fra : Martin Bilgrav