MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP Installation går ned under "installatio~
Fra : MD

Dato : 02-05-03 12:32

Hej NG.

Ja, det er mig igen... Men jeg er kommet lidt videre siden min sidste tråd.

Jeg har fjernet alle partitioner på disken. Formateret drevet i FAT32. Og
når jeg så begynder at installere XP, sker der dette:

Først kopierer den alle filer over på drevet - ingen problemer.
Så går den igang med at analyserer computeren - ingen problemer.
Når den kommer til det menu-punkt som hedder Installere enheder - så går
skærmen i sort, på nær en lille firkant, der hvor musen har stået, og så
sker der ikke mere (har prøvet at lade den stå i nogle timer...)

Er der nogle der kan hjælpe?

MVH MD

Fra : klander

Dato : 02-05-03 15:30

"MD" <dalmoseNOSPAM@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skærmen i sort, på nær en lille firkant, der hvor musen har stået, og så
> sker der ikke mere (har prøvet at lade den stå i nogle timer...)

Hej

Hvad for en pc har du ?
Jeg har nemlig prøvet det samme på en (Bika PC ) noget forfærdelig skrammel
altså noget dårlig hardware, der gjorde Win XP det samme hver eneste gang.
Så installere jeg Win 98 på den så gik det, XP er meget følsom overfor
(billig )
Hardware.

Mvh
Kurt

Fra : Stig Mogensen

Dato : 02-05-03 16:25

MD wrote:

> [...]
> skærmen i sort, på nær en lille firkant, der hvor musen har stået, og så
> sker der ikke mere (har prøvet at lade den stå i nogle timer...)

Hvor gammel er bios? Prøv at flash den nyeste på.

/Stig
--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce2 MX-200 *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 256mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : MD

Dato : 02-05-03 19:34

> Hvor gammel er bios? Prøv at flash den nyeste på.

Bundkortet er et ECS K7SA5. 256MB DDR-RAM. Geforce2 MMX 400 grafikkort.
Onboard lyd og LAN.

Hvordan flasher man en BIOS? Det har jeg aldrig prøvet før, så jeg vil gerne
have udførlige instruktioner, da jeg har hørt at det kan gå grueligt galt...

MVH MD

Fra : F.Larsen

Dato : 03-05-03 00:44

"MD" <dalmoseNOSPAM@idraet.dk> wrote in message
> Når den kommer til det menu-punkt som hedder Installere enheder - så går
> skærmen i sort, på nær en lille firkant, der hvor musen har stået, og så
> sker der ikke mere (har prøvet at lade den stå i nogle timer...)

Det skyldes højest sandsynlig at XP scanner for hardware og rammer nogen
porte der får maskinen til at død. Prøv at fjerne unødvendigt hardware og
installere så XP.

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/