MS Windows
briani 27239
Program til print > pdf
Fra : IzNoGoUd

Dato : 30-04-03 11:14

Hejsa
Søges: Et godt råd eller erfaring med pdf print.

Nu har jeg prøvet flere forskellige pdf programmer!

Helst freeware!
Shareware, men så skal det også være godt!

Og så skal det være uhyggeligt let at betjene!

Anyone?

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
-

Fra : Madsen

Dato : 30-04-03 11:47

IzNoGoUd skrev:

> Søges: Et godt råd eller erfaring med pdf print.

Acrobat Reader er gratis og kan printe PDF-filer.

Madsen.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-04-03 11:51

Hej!

Madsen wrote:

> Acrobat Reader er gratis og kan printe PDF-filer.

Ja, men det kan ikke printe dokumenter _til_ PDF-filer, som er det der
efterlyses. Men det er en anelse svagt formuleret :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Madsen

Dato : 30-04-03 13:22

Kim Voss Schrader skrev:

> Ja, men det kan ikke printe dokumenter _til_ PDF-filer, som er det
> der efterlyses. Men det er en anelse svagt formuleret :)

Nå på den måde. Ja, så har jeg misforstået spørgsmålet. :)

Madsen.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-04-03 11:59

Hej!

IzNoGoUd wrote:

> Nu har jeg prøvet flere forskellige pdf programmer!

Har du prøvet dette?

http://www.win2pdf.com/

Virker ihvertfald fint for mig.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 30-04-03 12:03

www.pdf995.com

Det er gratis og virker perfekt.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : John Donut

Dato : 30-04-03 17:21

IzNoGoUd wrote:
> [...]
>
> Helst freeware!
> Shareware, men så skal det også være godt!
>
> Og så skal det være uhyggeligt let at betjene!

Ghostscript/viewer kan løse dit problem, og det er gratis...
Den laver endda forholdsvis "gode" pdf'er

/ Steffen

Fra : IzNoGoUd

Dato : 30-04-03 21:04

On Wed, 30 Apr 2003 18:20:35 +0200, John Donut <heretogo@email.com>
wrote:

KLIP
>Ghostscript/viewer kan løse dit problem, og det er gratis...
>Den laver endda forholdsvis "gode" pdf'er
Ups den har jeg overset, takker alle i tråden, og undskyld min dårlige
formulering.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 30-04-03 21:28

KLIP
Takker og undskyld min dårlige formulering
Jeg har overset Ghostscript/viewer så den får et forsøg!

Fra : Madsen

Dato : 30-04-03 21:37

IzNoGoUd skrev:

> Jeg har overset Ghostscript/viewer så den får et forsøg!

Tjek evt. også: <news:b8irmt$dd2$1@sunsite.dk> hvis Ghostscript ikke
er noget for dig.

Madsen.