MS Windows
briani 27239
Uønsket menu lop.com
Fra : Per Münster

Dato : 27-04-03 20:21

Desværre besværes jeg p.t. af programmer jeg ikke har bedt om. Dels optræder
der med mellemrum et kalendersytem i mit system-tray - det er ikke et
aktuelt problem for jeg sletter det bare.

HELT AKTUELT imidlertid har jeg fået et par paneler i IE6, der refererer til
websider under domænet lop.com. De optager mit billedareal og jeg VIL IKKE
HAVE dem. Det ene panel kan jeg afmelde via VIS afmelde det ene panel og det
andet kan lukkes i et kryds-felt. Men næste gang jeg starter browseren ER DE
DER IGEN. Hvor fjerner jeg det skidt?

Hjælp mig med et svar, hvis du sidder med det!

/Per
proweb@communicate.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-04-03 20:53

Per Münster wrote:

> Hjælp mig med et svar, hvis du sidder med det!

Du kan læse, hvordan du evt. har fået installeret skidtet (sandsynligvis
sammen med et andet program) på:
http://lop.com/help.html

Du kan hente en afinstalleringsfidus her:
http://lop.com/new_uninstall.exe

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-04-03 20:55

Per Münster 's insignificant opinion was stated in:
3eac2d96$0$52104$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

Her er et util til at fjerne den med:
http://www.acesoft.net/plugins/lop.zip
Mere info: