MS Windows
briani 27239
Slet harddisk
Fra : Dorf

Dato : 27-04-03 10:38

Daw NG

Efter at have partieret mine harddiske i stumper og stykker og haft
indstalleret win98-xp-Linux usw. (kort sagt leget) kan jeg ikke
længere komme til at indstallere fx win98.
Jeg har brug for et partiertingværktøj/slette harddisk så jeg kan
starte forfra igen med fx win98.
Det skal jo nok være et der ligger på en diskette som jeg så kan boote
fra.

MVH
/dorf
May the source be with you

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-03 10:46

Dorf <dorf@edb.dk> skrev :

>Jeg har brug for et partiertingværktøj/slette harddisk så jeg kan
>starte forfra igen med fx win98.

Delpart.exe fører harddisken tilbage til 0.

Boot med en alm. startdiskette.

http://www.geocities.com/thestarman3/DELpart.htm

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-04-03 14:48

> Delpart.exe fører harddisken tilbage til 0.
> Boot med en alm. startdiskette.
>
> http://www.geocities.com/thestarman3/DELpart.htm

Pas på med Delpart!

Der findes indtil flere hoax på nettet under navnet Delpart, der overskriver
spor 0 og boot sektoren på harddiske, så diskene bliver ubrugelige, så vær
meget opmærksom på, hvorfra du henter Delpart.

Hent den helst hos et anerkendt firma eller lignende.

Kan du ikke finde den andre steder, så send en mail, så kan jeg sende den til
dig.

Claus

Fra : Dorf

Dato : 30-04-03 10:37

>...Jeg har brug for et partiertingværktøj/slette harddisk så jeg kan
>starte forfra igen med fx win98.
>Det skal jo nok være et der ligger på en diskette som jeg så kan boote
>fra.
Jeg har fået et lille program som jeg lægger op i dk.binaer incl.
forklaring

MVH
/dorf
May the source be with you