MS Windows
briani 27239
Windows 2003 og filhåndtering...
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 27-04-03 09:23

Hej.

Først og fremmest - lad være med at spørge hvorfor! :)

Jeg har, med en selvudpakkende rar-fil, bedt den udpakke til
biblioteket ".\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \" hvilket resulterede i, at jeg
har en mappe, ved navn "mellemrum", som igen indeholder en mappe ved
navn "mellemrum" osv. osv....

Det kan win2k3 åbenbart ikke hitte ud af - jeg kan i hvert tilfælde
ikke slette dem igen - får "Cannot delete file: Cannot read from the
source file or disk." ...

What to do? - Idéer? Den er nemlig p*sse irriterende. hehe...

Henrik

Fra : Johnn Nekman

Dato : 27-04-03 09:36

"Henrik Koksby Hansen" <henrik@k0ksby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> source file or disk." ...
>
> What to do? - Idéer? Den er nemlig p*sse irriterende. hehe...
Prøv evt i en kommandoprompt at skrive
ren " " a
for at se om den ikke kan rename dem.

Ellers prøv Dir /x for at se de "korte filnavne"

Mvh Johnn

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 27-04-03 16:58

>Ellers prøv Dir /x for at se de "korte filnavne"
[...]

Heh. Sjovt.. den hed 0200~1 i kort format.. det ville den gerne
fjerne...

Henrik

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 27-04-03 21:56

On Sun, 27 Apr 2003 17:58:15 +0200, Henrik Koksby Hansen
<henrik@k0ksby.dk> wrote:

>[...]
>
>Heh. Sjovt.. den hed 0200~1 i kort format.. det ville den gerne
>fjerne...
[...]

Lidt for hurtig... Den kom ikke med nogle fejl - men mappen/mapperne
ligger der stadig.
Har desuden prøvet med ERD Commander - den kan heller ik hitte ud af
det...
Deltree tror jeg ikke på, da jeg kører ntfs ?

Henrik

Fra : Martin Schultz

Dato : 28-04-03 10:02

On Sun, 27 Apr 2003 22:56:12 +0200, Henrik Koksby Hansen
<henrik@k0ksby.dk> wrote:

> [...]
>det...
>Deltree tror jeg ikke på, da jeg kører ntfs ?

Prøv fx, at hente det program der hedder eraser og se om den kan klare
det.

Martin

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 28-04-03 15:39

>Prøv fx, at hente det program der hedder eraser og se om den kan klare
>det.
[...]

Nope. Ingen ting sker der....

Henrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-04-03 11:31

Kender du en med en WIN9x installeret? I så fald lån deltree.exe og
kør den i en kommando prompt i det bibliotek der indeholder folderen.
"deltree *." (uden anføselstegnene) vil få den til at spørge om den
skal slette filer og foldere der ikke har en extension. Svar ja når
den spørger om "mellemrum" og nej til resten.

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 05-05-03 09:53

Hej.

Endelig kom jeg af med den irriterende mappe. :)

Løsningen var at installere Services For Unix og give den en

rm -r ' '

Henrik