MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Signaturefil
Fra : Morten Schmidt

Dato : 26-04-03 11:41

Jeg har Outlook Express 6 og kan ikke finde nogen steder, hvor man kan
indsætte en signaturefil. Er det muligt og hvis ja, hvordan?

På forhånd tak.

Hilsen

Morten

Fra : Tommy Hasen

Dato : 26-04-03 12:01

hvor man kan indsætte en signaturefil. Er det muligt og hvis ja, hvordan?

> På forhånd tak.
>
> Hilsen
>
> Morten

Funktioner - indstillinger - signatur

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk

Fra : Martin K

Dato : 26-04-03 17:58

Morten Schmidt wrote:
> Jeg har Outlook Express 6 og kan ikke finde nogen steder, hvor man kan
> indsætte en signaturefil. Er det muligt og hvis ja, hvordan?

Det er muligt, som der er forklaret ovenstående, men du kan ikke indsætte en
ren html-side, som du eksempelvis kan i ren Outlook... Det virker lidt
discount agtigt - meeen det er det jo også (da OE jo er gratis - blot
for at undgå misforståelser)...

--
Martin K

Fra : KAK

Dato : 27-04-03 09:49

Hej Martin K.

I Outlook Express 6 kan du vælge:
Indsæt-menuen > Tekst fra fil

I Indsæt-dialogboksen er filtypen som udgangspuntk .txt

Men det kan ændres til .htm/.html

Derefter kan du indlæse en html-side.

Mvh.
Karsten Krabbe

Fra : Martin K

Dato : 27-04-03 10:00

KAK wrote:
> Derefter kan du indlæse en html-side.

Det er muligt, men jeg har i hvert fald ikke kunne få noget 'avanceret' html
med tabeller mv. til at se ud som det skulle...

--
Martin K